Fer, heb de windsnelheid een aantal keren gemeten met de windmeter op het autostrand gisteren, zowel voor als na de kitemare, gem. idd. 25kn met uitschieters naar 30+ Je biologische windmeter is aardig goed geijkt!
Als ik op de Slufter vaar heb ik ook constant 'als er maar niets breekt' bij een trick in het poeltje. Op Autoplaya was het diep genoeg om de bodem niet te raken gelukkig, want de smakker was gigantisch
Ik had net mijn kite meer gepowered met de strap om ff de verkersleiding op zestienhoven te etteren. De lift was ook enorm, gezien de ravage aan de spreaderbar. Ik kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij hoe dat heeft kunnen gebeuren
Zo,Vandaag was weer heerlijk voor de eerste keer van het jaar.Windguru met zijn 17 knopen euhm een goede 21 zeker,Met uitschieters naar de 27 in mijn ogen.
Jaa...hoop dat t morgen ook meer gaat worden dan voorspelt...kunnen we mss toch weer gaan Windguru voorspelt niet veel maar knmi geeft toch 5-6 aan zee.....ff afwachten...
was vies vandaaaag:) Michiel voor jij met die roodachtig Bandit of istie nog kapot? Rudo voer jij eerst alleen met geloof ik shockwave en ging je om ongeveer 12 weer weg?
was egt super dagje:)
(btw ik voer met slingshot link en brunotti pro x 2006 )
Wie was trouwens die mongool met een Paarse met Oranje achtige LE Torch II en voorzover ik het kon zien een Rood board, volgens mij een Sol, die door het vogelgebied liep te banjeren?? Je zat helemaal bij het pad en liep vanaf daar weer naar het water toe....
idd, ik liep naar de auto en zag die eikel ook, hij lag eerst helemaal achter in het vogelgebied in het water, toen liep tie doord het vogelgebied echt gewoon door het riet en alles wat er stond terug. Ik wou hem erop aanspreken maar hij liep helaas de andere kant op.
@ER waarom zo voeg weg? @martijn & alferink: Ik had een schaar bij me (haha er op aanspreken die kiter weet het donders goed)
Lekker dagje maar helaas begint het al weer druk te worden, (bazuin_kitesmiley)het is koud, beter blijf je thuis bij de verwarming zitten als je niet tegen de koude dagen kan .
D'r waren een hoop waroo's, een grote waroo fetish, ik heb 2 groene 07 11's gezien, een grijze 07 13, een oranje 07 11, een rode 07 11, een rode 08 9, een groen/blauwe 06 en natuurlijk mijn eigen l'orange 07 9.
was vies vandaaaag:) Michiel voor jij met die roodachtig Bandit of istie nog kapot? Rudo voer jij eerst alleen met geloof ik shockwave en ging je om ongeveer 12 weer weg?
was egt super dagje:)
(btw ik voer met slingshot link en brunotti pro x 2006 )
Ha Martijn, ik had net een nieuwe bar gehaald, en gisteren al een nieuwe spreaderbar. Idd. was ik vandaag lekker aan het blazen op het playa. Wat een top daggie idd. Ik had alleen behoorlijk last van mijn 'granaatscherf' die ik gisteren opgelopen had.
Toen de wind ineens begon aan te trekken was het ff heerlijk springen, hoog en ver.
Overigens, lag het aan mij of was 9 van de 10 kites een Best Waroo? Het zag letterlijk zwart van die dingen! Edit: Alferink merkt het net voor mij op toen ik dit bericht wilde posten. Ben dus zeker niet de enige
Ik zag twee SS Rev's varen, welke maat was dat? Ook 9m2? Ik heb er vorige zomer mee op scheveningen gevaren toen ze voor Access aan het testen waren. Ook echt een 2008 topkite waar ik aan getwijfeld heb om hem te kopen ipv Bandito
Overigens was El Rudo er niet op het playa vandaag, althans niet toen ik er was. Of bedoel je een andere Rudo?
nee Michiel ik bedoelde El Rudo, dacht dat hij het was met shockwave. er was 1 rev geloof ik die ander was een link die was van mij. Rood met zwart en blauw, 10.5 m. ben paar keer langs je gevaren geloof ik, je had een cap enzo op, ik was die-hard bezig met alleen schoentjes
Sorry, die Link zie je zo weinig, van een afstand lijkt hij erg op de Rev. Ik kan me nog herinneren dat ik die Rev 9m2 terugstuurde voor een sprongetje, dat werd een hele dikke, wat springt die kite lekker. Net als de Takoon Furia overigens!
Volgens mij hebben we dicht bij elkaar gevaren in het ondergelopen gedeelte van het strand?
Kunnen wel veel waroo's zijn geweest maar van af de kant heb ik alleen de 4 torches, bandit en een gele ss Hoog en ver zien gaan.
Dat viel mij ook op idd. Maar uit ervaring weet ik dat je ook heel hoog kunt komen met een Waroo. De wind was ook vlagerig, en het was erg ook choppy op sommige punten waardoor de afzet lastig was.
ok, gezellig! sprongetjes lukt over golfjes wel, golfje op afzetten en gaan. maar als ik probeer een normale sprong in te zetten en ik kom los van het water draai ik gelijk waardoor het me niet lukt om ze allemaal te landen.