Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo.......................vakantie zit er op dus laat de wind maar weer naar zuidwest draaien Zo zie je maar, de windgoden hebben geen hekel aan je, want hij gaat lekker naar ZO eind van de week
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel ben bezig:) maar heb ook wel even zin in een sessie ouddorp:D
|
|
|
Lauw
Administrator
|
shit gaat los, nu al 8,8ms..wie gaat er vandaag nog?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ik ga even naar playa denk ik 11m testen en wat tricks oefenen, ja weet dat het vlagerig is daar maar je wel lekker ondiep
|
|
|
YouriB
|
@ rauwepower: Jij moest toch studeren? @ O : Heb jij ook nog een leven buiten het kiten? @ mezelf: eigenlijk ben ik gewoon jalours dat ik hier op kantoor zit en niet in het water :-(
|
|
|
Mr the Emperor
|
Ga zodirect ook nog even naar het autostrand.
1400uur op het water!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@youriB natuurlijk, ik werk alleen de dagen dat het niet waait, dat kan in veel gevallen als je freelance werk doe.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm geen zin in carplaya. Ik ga denk ik eventjes slufter of ouddorp. Ouddorp is vanmiddag perfect, niemand die mee wilt :'(
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
freelance werk doe.
he means "pulling advice out of his ass" and I mean kitesurfing advice....
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik ga zo naar ouddorp, nu al 9,8ms bij HvH. Vanmiddag hoog, dus een perfecte pool die volloopt:D iedereen blijft bij autostrand?
|
|
|
Spoon
|
damn gasten. jullie hebben het maar slecht. Kiten wanneer jullie willen. werken als het niet waait. ik was gister op de brouwersdam en heb voor het eerst onder mn 9 fuel 2006 gehangen. Eerste wat opviel was dat dat ding vergeleken met mn 13 ontzetend klein is! die struts! bijna schattig gewoon. en daarna kompleet gespoeld, board verloren, schelden, half verzopen, terug gekomen op het land en een dude met mijn board in zn handen! (al met al dus weer blij!) die gast die mijn board vond krijgt nog een biertje van me! Maar ik heb hem daarna niet meer gezien. Maar goed. Volgende keer gewoon ff lekker oefenen op he autostrand. ondiep en minder golfslag. ga nu maar weer verder met stage voordat er hier iemand boos mn kamertje binnenstormd. haha! t Tot hoe laat kan er 's avonds gevaren worden? misschien vanavond of morgenavond nog eventjes.. veel plezier gasten met "werken"..
|
|
|
|
|
|
|
hans
|
ik hoop niet dat er al teveel mensen zo als the O er over denken om mekaar niet meer te helpen. je kan ook als het wat minder goed gaat met oplaten of aanpakken zeggen wat diegene verkeert doet
|
|
|
Spoon
|
So! Niet verwacht dat het vandaag goed zou zijn...
Nog Rdammers die morgenavond gaan???
gaat het morgen waaien dan? ik wil wel, kan denk ik ook wel vervoer regelen... als het waait ben ik er wel bij...
|
|
|
Mr the Emperor
|
Gemiste kans voor een ieder die vandaag niet het water op is geweest. Genoeg wind op het autostrand, iets wat vlagerig alleen. Met geen wolkje aan de lucht ben ik blij dat ik toch nog wat zonnebrand op mijn gezicht heb weten te smeren. Vorige week had ik problemen dat ik bij het maken van mijn sprongen als een baksteen naar beneden viel. Vandaag heb ik er toch een aantal kunnen landen. De truc was idd zoals Alferink mij tipte om mijn kite grof terug te sturen, en voila mij eerste landing!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
hehe...wel jammer ja....die wind ziet er op de HVH grafiek echt lekker oplopend uit. En helemaal niet vlagerig...heb zelden zo'n gelijkmatige lijn gezien. Dat zegt wel iets over de hoeveelheid vlagen die de Slufter veroorzaakt...dus hoe de wind op HVH en op de Playa is...
Hopelijk tot morgen...
Rauwe: Je gaat al vroeg zeker?? En Olten??
|
|
|
TtHoM@s
|
ouddorp (bij de strand stoel ) was weer kei sexie hoor samen met jeroen, morge weer? maar dan met dennis
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Dat zegt wel iets over de hoeveelheid vlagen die de Slufter veroorzaakt...
that's why they call it The Rufter!
|
|
|