The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen misschien maar eens naar het Noorden, wie meer in de stemming om naar Enkhuizen of Medenblik te gaan.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
HET WAAIT!!!:smiley: Waar gan we heen?
Goede morgen, het waait hier al behoorlijk hard idd, en de voorspelling zijn al veel harder dan gisteravond Nu al 10 tot 13 m/s , richting vrij stabiel ONO
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Op de webcam van Scheveningen lijkt hij al side shore, en het zand stuift al om je oren daar! En op buienradar.nl lijkt het vanaf een uur of 10 droog te zijn in Zeeland
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Naar het Noorden lijkt me niet nodig, daar waait het nog harder (en nee, niet iedereen heeft al een 7m2 aangeschaft ) Ouddorp kan, maar waarschijnlijk geen poel. Met zulke harde wind is Oostvoornsemeer zelfs te doen, maar dat heeft niet mijn voorkeur
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Maar waar gaan we heen, echt een hoofdbreker met deze windrichting en afgaand tij Maak je geen zorgen @rjen, het waait van de planeten. Ik krijg zelfs het "had ik maar een 7.5m2" gevoel, maar ik vermoed alleen op het Ijsselmeer gaat het daar hard genoeg los voor (om los te gaan ermee, varen zal zeker wel kunnen)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Mijn voorkeur:1e keus Ouddorp of 2e keus: slettenpolder. het gaat nu al los windrichting nu ONO (rond de 65 graden)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zeg ik nu iets geks of is Brouwerdam ook geen optie? Is nu sideshore en wind komt over de dam, dus relatief vlak water (poel zal zo wel leeg zijn al) Of we gaan naar Ouddorp, bekijken de omstandigheden. Is het niks, dan blazen we door naar Brouwersdam
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Brouwersdam is ook een optie, vooral als mekaar in de gaten houd. Mag je niet net boven Renesse kiten. Hoe laat gaan we? Michiel rij je nog met mij mee, kost je weer geen benzine.
|
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ben ik dan, wat gaan we doen?? tis toch ONO, dus westkust valt af. Ouddorp dan maar??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Eerst Ouddorp checken, is dat niets dan door naar Brouwersdam. Ron komt ook en Rouwe gaat ook zijn best doen
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik word gek hier. Ben al weer vanaf 8 uur aan het leren. (8ste dag op rij) Gelukkig zit er in de wind nog Oost dus kan tegen mij zelf zeggen dat het 'niet veilig' genoeg is om te kiten Hopelijk binnenkort weer even wat kiten. Is niet goed voor de spiertjes. Have fun vandaag en wees voorzichtig met regen heb je toch apartere omstandigheden.
|
|
|
Spoon
|
kiten is niet goed voor de spiertjes? of stilzitten niet?
|
|
|
|
ROBST3R
|
@Hansol
Werk jij bij de BP?
|
|
|
|