Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Michiel, ik heb het nog even nagevraagd ze zij:
- geen goed strand (nouwelijks strand) - als je een paar meter het water op bent heb je de turkse politie gelijk achter je aan.
Smalle stranden is overal in Griekenland een probleem. Meestal moet je oplaten van parkeerplaatsen of in het water, ik ben daar niet anders gewend. Aan de kant van Turkije (andere kant als Kokkari) zal je best last van die Turken hebben (zitten twee kitebare spots, pleuriseind rijden door de bergen ), maar dan blijf ik wel aan de noordkant waar ook twee spots zitten. Ik zal navraag doen bij het windsurfcenter, daar kun je ook kiten ben ik achter gekomen. Gasten, er is gisteren weer hard gebeuld Ik had een afspraak waar ik de bomen in de straat hard zag rocken. Een kiter doet dat altijd een beetje zeer Volgende keer ben ik weer van de partij
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik word zo blij als ik op watersport weer, weer witte pijlen zie. Even paar uurtjes werken en rond uurtje of 3 wil ik wel op austrand zijn, hoop dat ik met wat meer power eindelijk hoogte kan houden.
|
|
|
envivo
|
mensen mensen, ik ben inmiddels goed in het kijken of er wind staat op diverse spots. maar is er ook een manier om te kijken of het ook droog is. ik denk aan autostrand vanmiddag is dat een wijs besluit!
|
|
|
ROBST3R
|
look outside
|
|
|
|
|
envivo
|
oke bedankt, ik zit nu nog in bleiswijk tegen rotterdam aan de kant van utrecht en hier komt het met bakken naar beneden. ik ga zo vertrekken en hoop dat het droog is!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
even iets anders , pas gekocht op E-bay, een Billabong broekske. wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen € 22 euri's thuis geleverd.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
even iets anders , pas gekocht op E-bay, een Billabong broekske. wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen € 22 euri's thuis geleverd. POSER!!!
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ben aan het werk dus geen kite sessie vandaag Veel plezier luitjes.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ron, ziet er goed uit en zeker voor die prijs, was het ?22,- incl. verzendkosten?
Yep.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ben aan het werk dus geen kite sessie vandaag Veel plezier luitjes. WTF, The O is aan het werk, het moet niet gekker worden, de meeuwen gaan 'em nog missen!@!!!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
wie gaat er zo nog even harken ergens>???
Zeg, moet jij ook niet eens gaan inpakken (je kites en board bijvoorbeeld?) Nat inpakken is weer zwaar, en waarschijnlijk net het verschil tussen gratizzz en betalen @ O: hou eens op! Je geeft me het slechte voorbeeld
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hahah michiel ik ga pas maandag weg he;) dus ik kan tot zondag kiten, dan zondag kite drogen. eind van de dag is hij wel droog!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hahah michiel ik ga pas maandag weg he;) dus ik kan tot zondag kiten, dan zondag kite drogen. eind van de dag is hij wel droog!
Ik zie je al zitten met de fohn in de hand van je vriendin! Het is eindelijk droog dus ik ga de boardbag volgooien
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahahah michiel:P
btw waar de fok is iedereen, ik zie niemand kiten op de cam van scheef?? terwijl het toch goed waait..
|
|
|
jaaatoch
Gast
|
Ik ga nou naar autoplaya hoop dat er meer gaan. Ga in m'n eentje
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahah blij dat ik nog even ben gaan wachten..wind iess foetsie, heel misschien vanaaf nog, maar ik moet om 8 uur naar feestje!
|
|
|
YouriB
|
Hopen dat het van het weekend nog wat word,Wind is echt vaag laatste weken....
|
|
|
Lex
|
even iets anders , pas gekocht op E-bay, een Billabong broekske. wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen ? 22 euri's thuis geleverd. echte mannen varen naakt.
|
|
|
ROBST3R
|
Ben aan het werk dus geen kite sessie vandaag Veel plezier luitjes. Werk? Weten jullie wel wat dat is??? WTF, The O is aan het werk, het moet niet gekker worden, de meeuwen gaan 'em nog missen!@!!!
|
|
|