The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Mijn kameraden hebben geen zin in macht 3 downwinder en na bij den helder waait het niet eens. @reijer dan wordt het denk ik 15u of 16u naar slufter
|
|
|
Reijer
|
is goed ben er al dan denk
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
heb niet echt veel tijd gehad de laatste tijd om naar de voorspellingen te kijken, maar word het nog wat vandaag of is het echt te heftag? gaat er nog iemand vanmiddag?
|
|
|
R.B.
|
Dude's Wat is nou het lijstje voor de downwinder? (als er genoeg wind staat) En waar verzamelen jullie? Ik begin alvast dus vul het gerust aan: R.B.-------------->scheveningen
|
|
|
ROBST3R
|
Dude's Wat is nou het lijstje voor de downwinder? (als er genoeg wind staat) En waar verzamelen jullie? Ik begin alvast dus vul het gerust aan: R.B.-------------->scheveningen ROBST3R-------->scheveningen
|
|
|
jeroen90
|
Jeroen90-------------------> hoek van holland
|
|
|
Alferink
|
Jeroen90-------------------> hoek van holland Alferink----------------------> " " "
|
|
|
R.B.
|
Maar hoe gaan jullie dan terug van scheveningen naar hvh?
|
|
|
Alferink
|
En hoe jij dan van hvh naar scheveningen als de wind vanuit het N komt?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Scheveningen R.B. ROBST3R
Hoek van Holland: Jeroen90 Alferink El Rudo
Er staat waarschijnlijk wel vaarbare wind, allen draait 'ie heel irritant van NNO naar W zodat je halverwege in ene moet opkruizen. even aanzien!
|
|
|
ROBST3R
|
En hoe jij dan van hvh naar scheveningen als de wind vanuit het N komt? Maar hoe gaan jullie dan terug van scheveningen naar hvh?
En hoe jij dan van hvh naar scheveningen als de wind vanuit het N komt? Van scheveningen naar hvh? en van daaruit met de bus terug naar scheef
|
|
|
martijn
|
Jeroen90-------------------> hoek van holland
Jeroen hvh is Martijn hvh ik hoop zo dat het doorgaat....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Scheveningen R.B. ROBST3R
Hoek van Holland: Jeroen90 Alferink El Rudo
Er staat waarschijnlijk wel vaarbare wind, allen draait 'ie heel irritant van NNO naar W zodat je halverwege in ene moet opkruizen. even aanzien!
Hvh>>>>Ron Rodeo
|
|
|
Alferink
|
Scheveningen 1. R.B. 2. ROBST3R 3. 4.
Hoek van Holland: 1. Jeroen90 2. Alferink 3. El Rudo 4. Ron Rodeo 5. 6.
|
|
|
martijn
|
wordt het nu btw van scheef naar hvh als het doorgaat? en de windrichting zo blijft?
|
|
|
martijn
|
Scheveningen 1. R.B. 2. ROBST3R 3. 4.
Hoek van Holland: 1. Jeroen90 2. Alferink 3. El Rudo 4. Ron Rodeo 5. Martijn 6.
|
|
|
Alferink
|
wordt het nu btw van scheef naar hvh als het doorgaat? en de windrichting zo blijft?
Lijkt me wel, anders is het een upwinder
|
|
|
martijn
|
Lijkt me wel, anders is het een upwinder haha, i know. Maar ik was al bang dat het anders niet doorging
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ben er opgewonden van. en bijna 10 000 posts en 400 pagina's in dit topic, Ronnie Rotonde joehoe taart!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Dit is dus de oorspronkelijke route waarvan uit wordt gegaan van de site van jumpteam.nl Route 's Ochtend verzamelen de deelnemers bij Jumpteam Scheveningen. Daarna is er busvervoer naar de start, de Hoekse WaterSport Vereniging in Hoek van Holland.Bij Noorden wind is het andersom. Je gaat dus eerst allemaal naar Scheveningen en stap daar in de bus naar HvH, toch?
|
|
|
Alferink
|
Helemaal goed Ron Nog 4 berichten na mij....... 10k
|
|
|
|
|
Alferink