|
TtHoM@s
|
pfff , die gast die me lijnen heeft gebroken heeft de eerste dag zijn tel nog opgenomen en vervolges 3 dagen al niet meer, het zal toch niet he. ik Zoek dus iemand met een roze RRD hypertypehij zij dat hij de kite geleend had, en hij was met nog 2 mensen, pff kan je toch niet maken
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
wat een klotsbak met hoge golven vandaag zeg, maar het was toch effe lekker knallen op TH. vind het niet gek dat de downwinder was afgelast, golven kwamen van alle kanten tegelijk.
babymakendenietkitendekiter = MB waar was je nou man?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
voor een downwinder was dit niet te doen nee, windje was vaag en de golven waren hOOg! Paar keer heerlijk in de wasmachine gezetten^_^
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
para colindar playa was weer lekker vlak en heb weer genoten van de locals(behalve RP,h2h en MB want die waren er niet).
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
en Wouters Mako weer misbruikt, wat een bijzonder plankje, MB moet je ook eens proberen, ook op vlak wat gaat ie als een jekko (mekko). De Paalya was vlak en de wind was vanmiddag super trouwens, wereldspot!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
So....dat was wel weer lekker na een maand niet kiten.
Was om half 3 op het Slufterse water...toen lekker gepowered met de 11 en nog redelijk vlak water....daarna werd het vloed en erge klotsbak en de wind werd ook vlageriger.
Maar al met al lekker gevaren, en gelukkig niet in die maand alles verleerd...de 1e 4 backrolls (transitions) zowel links als rechts lukten meteen! Lekker!
Wat was het wel fris met omkleden zeg...en ik was blij dat ik mn wantjes en schoentjes bij had...toch al wel lekker..
|
|
|
hans
|
toch de juiste beslissing gemaakt gisteren om af te melden voor de downwinder en lekker heel de dag op playa geweest , wat een top dag
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
vandaag was echt super op palenplaya. wat een super wind, dit maakte het niet door gaan van de downwinder helemaal goed. Lekker weer gezwaaid naar Le@n op 321 mtr. hoogte soooo, wat ging dat weer hoog zeg. ben helemaal kapot, 1e sessie van 4 uur, ff drinken en een bammetje en hop, toen nog sessie van 2 uur. pfff hier gaat ik een week spierpijn van krijgen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
toch de juiste beslissing gemaakt gisteren om af te melden voor de downwinder en lekker heel de dag op playa geweest , wat een top dag
welke kite voer jij dan mee?
|
|
|
martijn
|
scheveningen was k*t wat een asociale gasten daar zeg! en wat een golven, en wat een vage wind, hehe weer flink gewassen in de wasmachine.
en ik zeg je: de youri zoon pro model vaart net zo ziek al datie eruit ziet!
|
|
|
Idefixe
|
Hier een linkje naar een topic op het Duitse oase.com. Er is iemand op zoek naar mensen die 30/9 op de Slufter zijn geweest.
|
|
|
Mriek
|
Allemachtig wat lekker zo'n kleine kite! Super smooth. En zo licht. Voelt alsof je met je 10m bij 12 knopen staat te varen, maar dan wel met de vaart erin. En wat een wendbaarheid. Kon eindelijk lekker met één hand sturen. Wat minder was de temperatuur. Zoooo koud. Maar dat zou kunnen liggen aan de 3/2 milimeter, korte mouwen en blote voeten... Gelukkig komt de Psycho komend weekend binnen. Hoop dat dat samen met schoenen en cap een beetje verschil maakt, want dit was wel erg bikkelen!
|
|
|
Spoon
|
zondag word het hem zeker weer niet? ik zie dan 39 knopen.. dan 9 knopen.. dan weer 80 kmp/u windstoot...
hmmpf.. klere zooi..
|
|
|
Mriek
|
zondag word het hem zeker weer niet? ik zie dan 39 knopen.. dan 9 knopen.. dan weer 80 kmp/u windstoot...
hmmpf.. klere zooi..
't zit je niet mee he? Balen joh!
|
|
|
Reijer
|
jooo wie zijn er morgen om uurtje of 9 weer bij op play of slufter hoor zie het wel s ochtens effe knallen
|
|
|
Lex
|
ben morgen present:D
|
|
|
hans
|
@ron rodeo ik was eerst bezig met een waroo 11m en later met een 9m cult
|
|
|
|
Lex
|
Zoo dat was lekker! Eerst stonden we maar met ze vieren op het water, later een hele tijd met ze drieen, en toen ik weg ging kwamen er meer kiters het water op, stuk of 8. Was vlagerig maar wel weer even lekker"
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Echter, met een kind op komst is het lastig om iedere dag ontzettend lang te kiten en de rest van de tijd KH vol te spammen als ik geen kites aan het testen ben heb ik nu al in de gaten. Het is er nog niet eens WHUHAAA I told u!
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Vandaag een rust dag voor iedereen morgen en overmorgen kunnen we de zeiltjes weer in de lucht zetten.
|
|
|