The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Mriek of wisselen van je huidige baan Genoeg grapjes, ik leef met je mee en hoop dat jij je komend weekend of wanneer je weer kan je ook weer uit kan leven in de mooie speeltuin van moeder natuur.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
O, je begint weer op je oude niveau te komen Zo te zien ben je bijna weer de oude Mriek: klote he? Ik baalde ook zo. Maar zoals Le@n zegt, het is ook leuk om te lezen hoe anderen het naar hun zin hebben gehad. Idd. is de pasvorm heel belangrijk. Met mijn Psycho1 heb ik vorig jaar de 6 graden buitenlucht, watertemp van rond de 5 graden ruim 3 uur zonder problemen doorstaan. Sowieso met die temperaturen moet je er voor zorgen dat je zo weinig mogelijk in het water ligt, zelfs met een drysuit hou je het nl. dan niet lang vol. Maar hopelijk duurt dat nog een paar maanden (en misschien komt het wel nooit meer dankzij global warming )
|
|
|
Mriek
|
Ach, er komen genoeg bakken met wind aan de komende dagen. Ik kom wel aan mijn trekken. Jij bent de echte pechvogel Michiel! (en inderdaad, gaaf om te lezen hoe iedereen geniet, maar vind het knap dat je dat kunt opbrengen met drie kiteloze weken voor de boeg!)
|
|
|
Reijer
|
jooo wie gaan er morgen ochtent/ midag nog kite ???? op slufter
|
|
|
Mriek
|
Eehh, hoe voeg je een afbeelding in?
Owe nee laat maar, handleiding...
|
|
|
The O
|
@mriek ontsnappen aan je werk is nu een maal onmogelijk. Dat je het na al die ontsnapping pogingen nog niet door heb . gelukkig heb ik alles op films staan (vorige leven) en ik doe alles op mijn gemak maar je ben zo makkelijk te vinden. Schaam je niet want Michiel Bandit gaf mij ook nooit tip totdat hij bij mij een Latte bestelde .
|
|
|
|
joey
|
jooo wie gaan er morgen ochtent/ midag nog kite ???? op slufter
Je bericht doet pijn aan mijn ogen, maar ja..... Ik ga denk ik om een uurtje of half 11. Nog meer mensen vroeg??
|
|
|
martijn
|
ik ZOU er om half 10 zijn....
misschien toch nog vervoer straks
|
|
|
|
|
|
Alferink
|
http://www.buienradar.nl/Is al aardig voorbij hoor, wind is toch prima? k heb alleen geen wagen tot mijner beschikking dus helaasch, Donderdag hopelijk weer. Edit// Zag trouwens gister voor het eerst dat informatie bord staan @ playa, staat er een foto van een kiter op met een telefoonkabelboardleash... EI
|
|
|
thomasr
|
Sorry Olten dat ik niet eerder heb gereageerd, maar ik heb mn werk verzet naar vandaag zodat ik morgen naar het strand kan, met mijn moeder die alleen met mooier weer wil...
|
|
|
The O
|
Ik was toch laat klaar met werken maar ben even geweest, voor het geval martijn op het strand gedropt was. gvd wat is het koud ten opzichten van gisteren.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hoop dat het Vrijdag nog wat wordt! Ben ik vrij......
|
|
|
|
Mriek
|
Zondag ziet er heftig uit! Mooi weer voor de zesjes/zeventjes. Heb vandaag iets anders ontdekt dat ook te gek is: autorijden!
|
|
|
Lex
|
Jaja zondag word lekker knallen! Donderdag ben ik er ook bij . Morgen en vrijdag helaas sociale contacten onderhouden..... Trouwens, Was jij het maatje van Leon zondag? Dan heb ik er ook weer een gezicht achter de forumgebruiker bij
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Trouwens, Was jij het maatje van Leon zondag? Dan heb ik er ook weer een gezicht achter de forumgebruiker bij Whahaha, lol. Ja Lex dat was Mriek...
|
|
|
Lex
|
Haha ok! Ja ik ben heeeel grappig !
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Wie weet trouwens hoe die knakker heet die uit eindhoven komt en afgelopen zondag op het autostand was? Met z'n kale kop en een knie brace om??
|
|
|
Lex
|
Gomez?
|
|
|