El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik wil zo graag kiten dinsdag, maar weet niet of het slim is....
Met ZO heb je overigens echt niets op playa te zoeken!
waarom zou het niet slim zijn? ben je nog niet helemaal beter? Prcs, voel me nog kl@te (niet k#t dus, zoals Sebastienne ) Mmmm laat Ron het niet lezen, da's gevoelige materie...
|
|
|
|
jelle80
|
gaat er nog iemand varen deze ochtend en zo ja waar ?? volgens knmi gaat de wind naar ZO. weet even zo snel niet waar je het best met ZO kan varen
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Wie nog vanmiddag om een uurtje of 16 en waar?
Ik wil stiekem nieuwe speeltjes ff uitlaten nl....
Welke maten heb je nu? En welke kleuren? Wil morgen eigenlijk gaan aar ZO dus Rockanje?
|
|
|
helium
|
gaat er nog iemand varen deze ochtend en zo ja waar ?? volgens knmi gaat de wind naar ZO. weet even zo snel niet waar je het best met ZO kan varen
Ben van plan naar Rockanje/|Hellevoet sluis te rijden (hier is alles met Z ok) Kom vanuit Tilburg dus ben er rond een uurtje of 11.30
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik wil zo graag kiten dinsdag, maar weet niet of het slim is....
Met ZO heb je overigens echt niets op playa te zoeken!
waarom zou het niet slim zijn? ben je nog niet helemaal beter? Prcs, voel me nog kl@te (niet k#t dus, zoals Sebastienne ) Mmmm laat Ron het niet lezen, da's gevoelige materie... Nou zeg, jullie maken grapjes over mij en lachen me uit... Had ik niet verwacht van jullie hoor...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Wind gaat pas eind van de dag naar Z- ZO
voorlopig blijft de richting ZZW. ben om 12:00 op autostrand.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm zw vandaag is beter dan de zo morgen, vanmiddag dan maar naar het strand:)
|
|
|
helium
|
Is de wind niet net teveel Z voor de playa? (dus vlagerig) Anders vaar ik ook daar!!!!
zwart/rode dos 10 , zwart/blauwe dos 7
|
|
|
jelle80
|
zie je dan wel op playa ben er zelf denk om 10:30 Wind gaat pas eind van de dag naar Z- ZO
voorlopig blijft de richting ZZW. ben om 12:00 op autostrand.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Is de wind niet net teveel Z voor de playa? (dus vlagerig) Als ik de voorspellingen zo zie heb je denk ik gelijk. Dat is niks op playa, tenzij je ver uitvaart. Morgen ook meer wind, maar veel vlageriger. Vandaag grote maten ben ik bang...
|
|
|
jelle80
|
Is de wind niet net teveel Z voor de playa? (dus vlagerig) Als ik de voorspellingen zo zie heb je denk ik gelijk. Dat is niks op playa, tenzij je ver uitvaart. Morgen ook meer wind, maar veel vlageriger. Vandaag grote maten ben ik bang... mischien is brouwers dam beter ???
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
kan Slufter ook nog of is het daar al gesloten? Kan je met ZZW prima varen. Ik ga misschien vanmiddag als de wind nog wat toeneemt!
|
|
|
|
helium
|
Is de wind niet net teveel Z voor de playa? (dus vlagerig) Als ik de voorspellingen zo zie heb je denk ik gelijk. Dat is niks op playa, tenzij je ver uitvaart. Morgen ook meer wind, maar veel vlageriger. Vandaag grote maten ben ik bang... mischien is brouwers dam beter ??? Brouwersdam is mogelijk maar ook daar moet je afwijken naar het meest rechtse strand (achter de pier) vanwege de windrichting.
|
|
|
helium
|
Ben zelf wel fan van Hellevoet. Mag daar alleen niet kiten. Buiten de seizoenen vaar ik daar geregeld en wordt nooit weggestuurd of beboet.
Wat doen we dus: Rockanje, Hellevoet, Slufter...............?
|
|
|
jelle80
|
Met ZZW komt de wind vol over land op de Bdam!
zat net effe op goole maps te kijken is idd ook niks
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Met ZZW komt de wind vol over land op de Bdam!
zat net effe op goole maps te kijken is idd ook niks Google Earth/Maps is uitstekend om dit soort zaken te checken
|
|
|
jelle80
|
Ben zelf wel fan van Hellevoet. Mag daar alleen niet kiten. Buiten de seizoenen vaar ik daar geregeld en wordt nooit weggestuurd of beboet.
denk dat ik naar slufter of rockanje ga
|
|
|
helium
|
denk dat ik naar slufter of rockanje ga [/quote] Ik ook. Rijdt zo aan (nikseind nanuit Tilburg) en begin bij de Slufter , als t niks is ga ik naar Rockanje. Tot strakkies!!!
|
|
|
jelle80
|
denk dat ik naar slufter of rockanje ga Ik ook. Rijdt zo aan (nikseind nanuit Tilburg) en begin bij de Slufter , als t niks is ga ik naar Rockanje. Tot strakkies!!! [/quote] doe hetzelfde alleen vanuit spijkenisse
|
|
|
|
|