jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik zie het al weer, Hijo je verveeld je weer! al die berichten Je komt zeker vandaag niet meer langs dordt? anders loop ik wel ffies een 1uurje warm in een hamster rad om wat electrisiteit op te weken voor je lamp als tegenprestatie! Weet jij anders wat culture boy doet? staat een lkkr windje. Ben trouwens woensdag vrij!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@Jesse Vanmiddag toch niet veel spannends meer zeker? Na 16u heb ik het dan over.......
Wat Steef doet geen idee moet ik zeggen.......Ik probeer woensdag uit het werk ff te varen en als jij dan ff wil lopen in het rad voor iedereeen!!
|
|
|
|
Reijer
|
dus wie zie ik morgen rond 12 uur op de slufter ???
laters
|
|
|
D.D
|
Misschien mij he
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Ik ben morgen rond 1500uur op de slufter.
|
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
@Michiel, kunnen we niet gewoon wat prik van de mannen van van Oord gebruiken??
@Mart & Viento, 15.00 op het strand?
|
|
|
hijo del viento
|
@misternaish Ik moet werken morgen helaas en geloof me daar ben ik goed zuur van!! Ik heb zelfs de tactiek van Ron nog geprobeerd maar had toen gelijk de lachers op mijn hand................
Woensdag gaat de dag worden voor mij en als we maar genoeg lampen hebben gaat het nog gezellig worden ook!! Ik zal de topverhalen wel aanhoren morgen pffff
|
|
|
Gewoon John
|
@Viento, schrale troost . Er zijn er meer mensen die soms toch ook nog moeten werken . Cu woensdag
|
|
|
Mr the Emperor
|
Heb wel een aggregaat staan. Deze zal alleen eerst door een handig iemand nagekeken moeten worden. Hij is namelijk uit de prehistorie, en helemaal zeker weten of hij werkt doe ik niet. van Oord zou een betere en gemakkelijkere optie zijn.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik wil ga mss morgen ochtend een vroege sessie op de slufter doen als het weer een beetje meezit.
|
|
|
|
Gewoon John
|
@Mart, Mogen om 15.30 hoog tij 1.60 met een matig westwindje. Mooi hoog voor het poeltje op Playa. Ik zal de hele dag actuele wind open hebben staan om te bekijken of we wat meer wind krijgen dan WG aangeeft. Ik kan er ook om 15.00.
@Viento, je heb het vandaag egt druk gehad! Geen post gezien van je?
|
|
|
|
|
jesse.
|
uuhu.... :[ Rober, tot hoelaat was je vanplan om te blijven? Ik rijd dan wass. ook weer terug.. anders moet ik van half 11 tot zonsondergang kou kleunen. wil het dan maar voor ffeis proberen.. ey, khoor het wel! GOOD WINDS evrybody
|
|
|
hijo del viento
|
Tjonge zeg, een lange dag gehad en dan zie de berichten van Rudo pfff daar zat ik nu ff net niet op te wachten!! Hebben mazzelpikken hier vandaag nog wel een lekkere sessie gehad het blijft allemaal zo stil hier?? Ik zet nog in op morgen vanaf een uurtje of 15.00........met 1 stuks bouwverlichting
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
goeoeoeoeoeoeoeoeeoeodemorgen. wat ziet mijn oog???? windvinder super4cast én windgurupro geven morgen 20 -22 knoop af en last but not least................ ZW ipv ZZO. dus donderdag vanaf 12:00 naar de ballenbak.
|
|
|
jesse.
|
Gaat er vandaag nog iemand kiten, waarmee ik kan mee rijden?Me oude lift, ziet dit dramatische weer niet zitten. en groot gelijk heeftie. maar ik heb toevallig een dagje vrij, wil ik ffies gebruik van maken. At this moment 16/19 knots, en het is droog!!! (Ik zou eventueeel terug zelf een lift hebben vanaf de slufter. naar me huis. Moet ik alleen op de heen weg treinen. )
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@Jesse; ja zie het vandaag niet echt zitten, kan op dit moment mijn tijd beter gebruiken, als ik een dagje vrij zou hebben zou ik het wel weten hoor!! Hoop dat je nog met iemand kan meerijden!
Hopelijk morgen herkansing!
|
|
|
rocket man
|
allen die vanochtend ergens langs de noordzeekust op het water staan, congrats you bastards. W 18kn, vlaag 20, geen regen %$^*%*%*&%&(%(&
|
|
|