rich@rd
|
ja kan je toch een andere trapeze halen! hey maar wel jammer dat ik je nieuwe droogpak dan niet kan zien! zit zelf wel te tweifelen om hem aan te doen, zo koud word het niet.
|
|
|
jelle80
|
vandaag voor het eerst sinds tijden weer voor niks naar het strand gereden.. maar ach het was wel gezellig. robert en gaastra dude (hoe heet je ook al weer) 1 van jullie heeft zn prolimit schoentjes laten liggen, heb ze achterin liggen.
Wie waar hoe laat morgen?? diep water opzoeken ergens? of autostrand, wordt ook mooi met hoog 's middags!
Was idd gezellig alleen jammer dat er geen wind stond zal je morgen geen last van hebben moet zelf helaas laten schieten. jelle (gaastra dude)
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Zeg ik niet... (Brouwersdam) Windguru Pro zegt max stoten 9Bft op zowel 0 als 9 km. oftewel 0km rond de 24-40 knopen en op 9 km 36-46 knopen. Morgenochtend eerst maar snel me 12 ophalen anders wordt het niks ben ik bang
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
moet ik die 12 ff ophalen voor je, kom er langs Zeg ik niet... (Brouwersdam) Windguru Pro zegt max stoten 9Bft op zowel 0 als 9 km. oftewel 0km rond de 24-40 knopen en op 9 km 36-46 knopen. Morgenochtend eerst maar snel me 12 ophalen anders wordt het niks ben ik bang
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga zelf wel even. moet ook nog afgerekent worden en ik denk dat ik flink geschoren ga worden. En ik moet nog een beetje km maken
|
|
|
rich@rd
|
en het is nu al flink aant blazen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Vlagen zitten nu al bij op 22 m/s! Als het zo blijft pas ik voor vandaag, niet verantwoord om het water op te gaan.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jongens, laat je niet gek maken omdat we deze wind al lang niet meer hebben gehad. de normale wind is goed te doen maar de vlagen zijn link, 10 knopen boven gemiddeld. Een fout wordt keihard afgestraft dus wees bewust van de risico's. ik zeg niet dat je niet moet gaan, maar bij twijfel niet doen als je op het strand staat.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Matriaal aanpassen naar de omstandigheden: Ik heb een 7 meter en ook 7 jaar ervaring maar dit soort wind is gewoon te link (mijn overweging) Mensen die wel gaan, veel plezier maar let op! Vlagen van 9 Bft is geen kinderspel.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wel vreemd dat de vlagen alleen op hoek zo hard zijn:
Ijmuiden: De windsnelheid 10m. op 04 november 2010, 08:00 uur is 15.5 m/s De windstoot op 04 november 2010, 08:00 uur is 20.2 m/s
Hoek v Holland: De windsnelheid 10m. op 04 november 2010, 08:00 uur is 15.3 m/s De windstoot op 04 november 2010, 08:00 uur is 23.5 m/s
Brouwershavense gat 2: De windsnelheid op 04 november 2010, 08:00 uur is 14.9 m/s De windstoot op 04 november 2010, 08:00 uur is 18.1 m/s
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo nog een kleine bakkie hier en dan gaan we rijden!! Maar zoals gezegd wel uitkijken geblazen jongens ik heb geen zin in slecht nieuws vandaag! Ron hoe laat was je van plan te komen dan kan ik wat energie sparen......
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
denk dat wij ook zo rond 11u op het autostrand landen en daarna om de 30 seconden:) see ya
|
|
|
|
chico
|
Ik kom vanmiddag ook met n zesje.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Naish 2.23 freestyle check, mast check, 4.1 neill warpspeed check, giek check. Jongens veel plezier maar ik ga nu mijn rijbewijs ophalen en dan naar scheef of hoek. Ga weer ff terug in de tijd. Be safe!!!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Naish 2.23 freestyle check, mast check, 4.1 neill warpspeed check, giek check. Jongens veel plezier maar ik ga nu mijn rijbewijs ophalen en dan naar scheef of hoek. Ga weer ff terug in de tijd. Be safe!!!
Mietje Nee, moet ook maar zien of het wel lekker is aan een 6m, denk dat we rond 11:30 bij Oostvoorne zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Windsurfing has been cancelled Groot gelijk dat je met deze wind voor dit materiaal kiest. Sluit me aan bij @rjen: veels te onstuimig. Met kites kleiner als een 7m2 (o.a. Evan, Rory) zou ik het wel aandurven.
|
|
|
joey
|
Ik ben ook rond 11.30 op autoplaya, denk niet dat ik ga varen maar kijk daar wel effe. De vlagen zijn wel erg hard. 7m is net te groot denk ik. Fotocamera gaat wel mee
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik kom niet kijken, moet rust houden voor die niksduim. te veel last op het moment. Joey neemt mijn taak over, zie ik. veel plezier en doe voorzichtig.
|
|
|
CCaptain
|
Was van plan te gaan, maar zie net nu op AW een windstoot van 22 m/s. Gaat hem met mijn 7m helaas niet worden vandaag. Vorig jaar had ik al een paar spannende momenten met m'n 7m in 8 Bft op de Slufter. Vandaag maar ff niet. Voor stoten boven de 20 m/s komt volgend jaar hopelijk een kleinere kite. Zoeen als Robbepop net postte lijkt me wel wat. Be careful out there! @Hijo / Cultureboy Hoe was het vandaag?
|
|
|