drifter
|
Ik kijk niet op hmcz, maar ook daar hebben ze oosterschelde 4 meting. Die is vaak veel representatiever voor de wind op de brouwersdam. Met zuid of zuidwest ligt die meetpaal op dezelfde lijn als de dam. Misschien ook op dezelfde lijn als rockanje, als is meting op hoek van holland ook een aardige graadmeter voor die spot.
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
rockanje was vanmorgen weinig met wind uit richting van de dam, en mist. mischien dat t nu beter is? ben om half 10 weg gegaan
|
|
|
|
|
|
Yoram
|
Ik duim dat we donderdag nog wat wind krijgen, gaat hard duimen worden hopelijk helpt het Wie is waar, donderdag meer mensen rock 2de slag? Edit: Ik bedoel natuurlijk duimen voor woensdag, maar marifoon bericht is wel positief. Woensdag en donderdag present
|
|
|
|
wibi
Gast
|
ik ook Donderdag
|
|
|
Sennick
|
Ik hoop toch zo dat de vergadering van donderdag morgen verschoven wordt..... dan ben ik er namelijk ook...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wat mij hier nou aan opvalt: 17°C!!! Ik vrees dat het straks wordt " zie de maan schijn niet door het bladerdek". Of is dit de stilte voor de storm variant van warme dagen voor de winter des doods...
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
vrijdagochtend heel vroeg even een before werksessie, tja wat dat weer betreft Rudo wat meer wind zal niet misstaan met deze temperaturen.
|
|
|
sanderw
Gast
|
donderdag rond 15:00 uur op rock
|
|
|
|
|
Dennuzzz
|
Ja ik hoor het al Marc, wel zeggen maar niet doen he. Ik dacht dat je ging skippen (je tentamen dan)
|
|
|
biancam
|
Ik ben er donderdag ook. Denk al in de loop van de ochtend. lekker hoor vakantie!
|
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Oke dan ben ik ook op Rockanje te vinden ;-) wel een groot verschil tussen de standaart wind en de vlagen.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
wzw is heel lekker voor playa OK thanks bezemsteel12, zodra de wind het toelaat komen we langs @ playa en natuurlijk in een weekend... Voor iedereen die morgen gaat kaiten have fun... Greetzzz On the Loose
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik hoop het ook, eindmiddag sessies worden steeds moeilijker nu de klok weer een uur terug is..
|
|
|
biancam
|
Met klots al zal het morgen middag best mee vallen, want rond 2 uur is het laag water.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Vakantie? GGGGRRR luckybasterd!
Mare peeps, waar gaan we morgen de haartjes nat maken?
Rockanje wil ik wel eens kijken...uurtie of 1?
|
|
|
|