Sennick
|
Bezemsteel en ik zijn rond 0900 op de zandmotor.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel, even lol hebben op een vlakke zm! Ja gaat toch wel met een natpak naar huis....
Als de voorspellingen kloppen, dan moet je richting Ouddorp of de dam om droog te blijven. Omgeving Den Haag krijgt zo te zien de volle lading!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Overigens is het hier in Delft al de hele morgen stralend weer. Was bijna vergeten hoe die koperen ploert er ook alweer uitzag. Zo gaat het toch nog een top dagje worden!
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Komt er nog iemand langs zwijndrecht misschien? Wil mn gopro toch wel even uittesten:(
|
|
|
Spoon
|
Ik heb vandaag (en de komende week) nig een rustige week voordat mijn echte werk leven begint. Ik wil dit jaar nog wel even. Wie wanneer en waar?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
nu alweer vlagen van 40 knopen, beetje instabiel weer. Wie gaat er nog allemaal naar de motor?
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
He kite mike en Ingmar: toen jullie ons op lieten ging de wind aan.. Heerlijk in het zonnetje dikke 2 uurtjes lopen spelen!!! Top dag...
@robbepop: nog lang doorgegaan!? @Markus: lekker gewinkeld?
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
He kite mike en Ingmar: toen jullie ons op lieten ging de wind aan.. Heerlijk in het zonnetje dikke 2 uurtjes lopen spelen!!! Top dag...
@robbepop: nog lang doorgegaan!? @Markus: lekker gewinkeld?
super om tehoren. de ochtend was vreselijk
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Mwah, nog een uurtje ofzo doorgegaan totdat de donkere wolken weer dichtbij kwamen. Was wel weer effe lekker varen vandaag. En toch nog goed te doen, niks te koud.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was vet vandaag zeg, lekker zonnetje, er was wel een ware meeuwenplaag op Wassenaar! Maar dan heeft mn neefje ook wat te doen 2 screengrabjes van vandaag:
|
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
= Zo duur? = Daar gaat mijn geld voor een nieuwe kite = schiet eens op, het begint te waaien met een zonnetje erbij = Kan er niet meer tegen = Ik wil naar huis = kerst in kopen, dat is mijn faillissement! = nu mag ik gaan maar is het donker!!!
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Het was vet vandaag zeg, lekker zonnetje, er was wel een ware meeuwenplaag op Wassenaar! Maar dan heeft mn neefje ook wat te doen 2 screengrabjes van vandaag: Was de wind zo gekrompen dat je zo de lucht in kon, Ed? Wind was nog redelijk aanlandig toen wij bezig waren, knap dat jij strapless met golven tegen je heelside aan de lucht in komt anders.... Die meeuwen sloegen inderdaad nergens op, ik had er op een gegeven moment een in mijn kite en was bang dat ie met zijn snavel mijn doek aan gort zou helpen.
|
|
|
Ed.
|
Nee het schommelde een beetje rond aanlandig inderdaad, en die meeuwen waren echt met bizar veel, het gaf me een beetje een 'Birds' gevoel
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zijn er dinsdagmiddag nog dames die naar de zandbrommert gaan? briesje wordt WNW 25-30 knoop, s. Middags droog en laag water dus lekker vlakkies.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
is dat beter als vorige week? toen ZW. zoja dan wil ik wel een poging wagen.
|
|
|
Ed.
|
zijn er dinsdagmiddag nog dames die naar de zandbrommert gaan? briesje wordt WNW 25-30 knoop, s. Middags droog en laag water dus lekker vlakkies. Vanaf een uur of 2 present! Gezellie
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
zijn er dinsdagmiddag nog dames die naar de zandbrommert gaan? briesje wordt WNW 25-30 knoop, s. Middags droog en laag water dus lekker vlakkies. Kan zomaar zijn dat ik mezelf laat overhalen als ik het passend kan krijgen deze week.....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Johnniieieieie......bij deze haal ik je over en maak ik het passend. dus niet zeiken verder , beuken mot je. geef me het nummer van je baas ff dan bel ik hem wel even.
|
|
|