Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Morgen moet ik aan de bak. Maar wellicht de dinsdag wel Zag dat mijn psycho ook zo goed als overleden is. Ga denk ik nu niet meer voor o'neill. Npx en ion wellicht.
|
|
|
Gj
|
probeer eens een Animal wetsuit, minder duur dan NPX maar kwalitatief netzo sterk als een Oneill. Ruud Overwater verkoopt dat. www.surfsports.nl
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
probeer eens een Animal wetsuit, minder duur dan NPX maar kwalitatief netzo sterk als een Oneill. Ruud Overwater verkoopt dat. www.surfsports.nl Ik ken dat merk uit het buitenland, maar wist niet dat ze hier ook verkocht werden. Bedankt voor de tip
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Slufter was goed te doen vandaag, al blijf ik me verbazen over hoeveel risico sommige mensen nemen. Mv2 voorbij knallen in 100% aflandige wind, terwijl je ter hoogte van het Slufterpoeltje begint en daar geen hoogte kon houden... Gelukkig voor die mensen is er altijd nog de geluksfactor.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Slufter was goed te doen vandaag, al blijf ik me verbazen over hoeveel risico sommige mensen nemen. Mv2 voorbij knallen in 100% aflandige wind, terwijl je ter hoogte van het Slufterpoeltje begint en daar geen hoogte kon houden... Gelukkig voor die mensen is er altijd nog de geluksfactor.
Was er genoeg wind dan?
|
|
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik heb ook nog even bij de slufter gestaan. En naar mijn inziens was het nie goed te doen, overal aflandig.
|
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Story off his life................ het begint een beetje een wannebe te worden zo ! Hier mijn boardshort, in Hamata mijn oude boardje nu weer mijn oude pak..... pffff. Straks gaat hij nog een permanentje zetten !
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Slufter was te doen in de 2de poel achterop. ben er niet uitgeweest en heel de middag gepowered gevaren.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Whahahaha bedankt he yoram! Lol John, dat doen vrienden voor mekaar. Net als mijn kite lenen terwijl jij met je 7meter op het strand staat met 8m/s.... Graag gedaan vriendje :-) [edit] samengevoegd, luie donder@evan: love u 2
|
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Story off his life................ het begint een beetje een wannebe te worden zo ! Hier mijn boardshort, in Hamata mijn oude boardje nu weer mijn oude pak..... pffff. Straks gaat hij nog een permanentje zetten ! Whahahaha, ik dacht er eerder aan om Bianca even de lenen
|
|
|
hijo del viento
|
Story off his life................ het begint een beetje een wannebe te worden zo ! Hier mijn boardshort, in Hamata mijn oude boardje nu weer mijn oude pak..... pffff. Straks gaat hij nog een permanentje zetten ! Whahahaha, ik dacht er eerder aan om Bianca even de lenen Die staat! Ze wil shoppen morgenmiddag dan kan ik snipperen en het water op! Mooi wie Sluffie dinsdagmiddag?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Mooi wie Sluffie dinsdagmiddag?
Woensdag ziet er opeens ook mooi(er) uit!?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Story off his life................ het begint een beetje een wannebe te worden zo ! Hier mijn boardshort, in Hamata mijn oude boardje nu weer mijn oude pak..... pffff. Straks gaat hij nog een permanentje zetten ! Whahahaha, ik dacht er eerder aan om Bianca even de lenen Die staat! Ze wil shoppen morgenmiddag dan kan ik snipperen en het water op! Mooi wie Sluffie dinsdagmiddag? Met een beetje geluk ik. Even vrij roggelen van school.
|
|
|
|
hijo del viento
|
Mooi wie Sluffie dinsdagmiddag?
Woensdag ziet er opeens ook mooi(er) uit!? Als het zo blijft dan gaat het toch echt de dinsdagmiddag worden! Iig met Marc en Ron zie ik.........
|
|
|
|