hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Misschien morgen na het werk nog even twee uurtjes naar de zandbrommer. Het is helaas wel steeds vroeger donker
Lijkt me niet zo handig met ZZW Robin........
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Damn als Rob kon varen had ik het ook gekunt! Maarja moest een tentamen maken en die is gehaalt en dat is ook fijn.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het varen op zich was geen probleem, heb wel eens zwaarder overpowerd gestaan.
Alleen die vlagen, niet normaal. Kite was constant aan het dansen en een normaal sprongetje landen was al bijna een onmogelijkheid geworden.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zal geen tentamen Nederlands geweest zijn?! flauw ik weet het. Dat maakt niet uit, ik heb mijzelf er bij neergelegd dat ik sinds een jaar of twee niet meer fatsoendelijk de "d" en "t" kan gebruiken. Helaas maar waar. Was een tentamen systeemleer, dingen zoals dit: 4y" + 6y' - 8= 4x(t)
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
PPffff, ''beetje vlagerig'' Alsof er een flipperkast aan het einde van mijn lijnen hing.. Is niet meer op af tezetten zulke vlagerige wind, maarja lachen was het wel.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ben blij dat jullie nog heel zijn Dat kun je van de vele bomen die ik onderweg heb gezien niet zeggen. Want een natuurgeweld Heb een bruin vermoeden dat morgen de wind nog flinke naweeën zal hebben van deze stom. Oftewel turbulent. Mag de pret niet drukken!
|
|
|
geloof68
|
Heb dus een mooie sessie gemist, zo te lezen. Ik hoop dat het ritme van het voorjaar weer opgepakt wordt; stormen aan het einde van de week en het liefst op vrijdag.
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Zal geen tentamen Nederlands geweest zijn?! flauw ik weet het. Dat maakt niet uit, ik heb mijzelf er bij neergelegd dat ik sinds een jaar of twee niet meer fatsoendelijk de "d" en "t" kan gebruiken. Helaas maar waar. Was een tentamen systeemleer, dingen zoals dit: 4y" + 6y' - 8= 4x(t) Marc, Wat studeer jij? Informatica? @Michiel, durf je morgen wel te zwaaien
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Spank me, momma Check AWD hier op kitehigh. De verbinding van RWS heeft er ook onder geleden! Weer & voorspelling zien er prima uit!!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zal geen tentamen Nederlands geweest zijn?! flauw ik weet het. Dat maakt niet uit, ik heb mijzelf er bij neergelegd dat ik sinds een jaar of twee niet meer fatsoendelijk de "d" en "t" kan gebruiken. Helaas maar waar. Was een tentamen systeemleer, dingen zoals dit: 4y" + 6y' - 8= 4x(t) Marc, Wat studeer jij? Informatica? @Michiel, durf je morgen wel te zwaaien Nee geen informatica, Industriele Automatisering. Loopt soms een beetje naar de informatica toe. Btw, ben rond half 11 op de Slufter. Wind en weer zien er goed uit.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
PPffff, ''beetje vlagerig'' Alsof er een flipperkast aan het einde van mijn lijnen hing.. Is niet meer op af tezetten zulke vlagerige wind, maarja lachen was het wel. ik heb van jou een foto!!! op lijn lengte hoog!!!! die flipperkast kan wel boosten. pfff heb je smoelenboek?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
PPffff, ''beetje vlagerig'' Alsof er een flipperkast aan het einde van mijn lijnen hing.. Is niet meer op af tezetten zulke vlagerige wind, maarja lachen was het wel. ik heb van jou een foto!!! op lijn lengte hoog!!!! die flipperkast kan wel boosten. pfff heb je smoelenboek? Arend, je kunt hem verkleinen tot onder de 500kb en gewoon hier toevoegen? Of via "Gallery" uploaden en dan de link hier posten tussen IMG quotes. Ben ook wel benieuwd!
|
|
|
Eagle-Jan
|
PPffff, ''beetje vlagerig'' Alsof er een flipperkast aan het einde van mijn lijnen hing.. Is niet meer op af tezetten zulke vlagerige wind, maarja lachen was het wel. ik heb van jou een foto!!! op lijn lengte hoog!!!! die flipperkast kan wel boosten. pfff heb je smoelenboek? Arend, je kunt hem verkleinen tot onder de 500kb en gewoon hier toevoegen? Of via "Gallery" uploaden en dan de link hier posten tussen IMG quotes. Ben ook wel benieuwd! nou, ik dacht... stuur ze eerst naar rob toe en dan bepaald ie zelf of dat hij ze al dan niet post.
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Wat een hoffelijkheid.... Ga de auto volgooien! is al gebeurd!!! vertrek over 30 min.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Grrrr, die k#t file op de A13 wordt langer ipv korter. Het is al bijna 10u Wellicht maar achteraan schuiven.... Ik sta inmiddels in een dikke file stilstaand. A20 & A13 muurvast door lang lopende spits, en openen brug over de schie. Wat is ring ratjeknar toch een drama. En de les mits het windrichting technisch kan de zm een beter alternatief is voor regio den haag
|
|
|
monotom
|
He guys, ik had het plan om vanmiddag voor het eerst te kiten met een switchblade 10 (na gevolgde lessen). Waait het hiervoor niet te hard?
|
|
|
geloof68
|
Een mooie sessie, en ook de afsluitende Kapsalon gemist... Wat doe je jezelf aan Inderdaad, dubbel pech voor mij:(. Ben wel benieuwd naar de beelden van jullie acties!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
He guys, ik had het plan om vanmiddag voor het eerst te kiten met een switchblade 10 (na gevolgde lessen). Waait het hiervoor niet te hard?
Ik weet niet precies hoeveel je weegt en naar welke spot je wilt gaan? Het wordt aan zee nog wel een dikke bft5 met vlagen van 6. En ga je alleen ? beste is om in het begin wel met zn 2-en te gaan of even iemand op de spot aan te spreken of hij/zij je in de gaten wilt houden. Ook wel zo praktisch qua launchen en neerlaten van je kite.
|
|
|