|
Bart79
Geen avatar
|
Hoorde dat einde vd middag klote was op Playa.... Lastig dat de meters eruit liggen...
Jep, na 5en was het gedaan met de wind. Toen ook maar weg gegaan. Kwam daar na 5en aan niet veel wind meer over. Me 12 maar gepakt komt de wind ineens terug. Stond op het ene moment zwaar overpowerd met een gedepowerde 12 andere moment sinusen als een malle om voor uit te komen! Dus niet al te lekker sessie Had jij die zwart-witte North Rhino? Die was van mij denk ik. Raakte je er toevallig in verstrikt toen die uit de lucht viel . Was een vage sessie in ieder geval. Rond 7 uur kon ik met de rest naar de kant toe lopen.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zucht vrijdag en zaterdag kan ik niet. Ik ga helemaal voor de zondag. Nu maar hopen dat de wind voor zondag blijft staan.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Veel plezier mannen , ik sta de hele week op een niksbeurs, dus geen tijd voor kiten... Hopelijk dit weekeind weer.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
yes vrijdag zou sick zijn! kan ik ook eindelijk weer:\
|
|
|
Hard2Handle
|
Lauw man waar ben je geweest? Heb je echt een tijd niet gezien!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Veel plezier mannen , ik sta de hele week op een niksbeurs, dus geen tijd voor kiten... Hopelijk dit weekeind weer. Mmm verkoop jij flamoesjes of iets?? Doe mij er maar eentje dan met een leuke verpakking er omheen!! Kijk even of je er voor Rob ook een kan regelen die is wel klaar met handlepassen schat ik in!!
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Daar ben ik wel klaar mee ja. En daar komt bij, met zijn 5en tegen 1 is niet eerlijk!
|
|
|
hijo del viento
|
Daar ben ik wel klaar mee ja. En daar komt bij, met zijn 5en tegen 1 is niet eerlijk! lol..........vrijdagmiddag Slufter? Weer eem kunstje van je afkijken!
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was heerlijk vandaag, maar ik geloof dat het meerendeel op de slufter het bordje niet goed heeft gelezen
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Das inderdaad jammer! Er moet echt een bord komen boven op zo'n hoge oranje paal.
|
|
|
monotom
|
Zo'n M paal zeker. Een kite thru zou wel aardig zijn..
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ben zelf nog niet op de slufter geweest maar vraag me wel af of dat paaltje door kiters zelf is neergezet of door de gemeente?
|
|
|
Hard2Handle
|
Veel plezier mannen , ik sta de hele week op een niksbeurs, dus geen tijd voor kiten... Hopelijk dit weekeind weer. Mmm verkoop jij flamoesjes of iets?? Doe mij er maar eentje dan met een leuke verpakking er omheen!! Kijk even of je er voor Rob ook een kan regelen die is wel klaar met handlepassen schat ik in!! Nee helaas geen flamoesjes...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Lauw man waar ben je geweest? Heb je echt een tijd niet gezien! Na mijn vakantie eind augustus, nog 1 keer geweest. Daarna fulltime bij klant in centrum Amsterdam, waardoor ik dus GEEN EEN avondsessie kon maken
|
|
|
Hard2Handle
|
Lauw man waar ben je geweest? Heb je echt een tijd niet gezien! Na mijn vakantie eind augustus, nog 1 keer geweest. Daarna fulltime bij klant in centrum Amsterdam, waardoor ik dus GEEN EEN avondsessie kon maken Okay vandaar, ik zag op fb vakantie fotos verschijnen en daarna was het heel stil... Ga je van het weekeind nog?
|
|
|
Lisa22
Geen avatar
|
iemand die vanmiddag/vanavond gaat bij de maasvlakte?!?!
|
|
|
hijo del viento
|
Lauw man waar ben je geweest? Heb je echt een tijd niet gezien! Na mijn vakantie eind augustus, nog 1 keer geweest. Daarna fulltime bij klant in centrum Amsterdam, waardoor ik dus GEEN EEN avondsessie kon maken Okay vandaar, ik zag op fb vakantie fotos verschijnen en daarna was het heel stil... Ga je van het weekeind nog? Vrijdagmiddag ?
|
|
|
|
|
naishkingrider
|
Vraaaaagje wie gaat er morgen kite ??? ( vrijdag 28-9-2012).
Ik heb geen vervoer en woon in Gorinchem?? Kan altijd wel naar Dordtrecht Centraal of Rotterdam Centraal komen.
Laat me weten of ik met iemand mee kan rijden??
Ik pay de Benzine wel!!!
Aloha...
Roberto.
|
|
|