chico
|
Het was leuk op de Slufter.....vroeger. Kidding het is nog steeds leuk maar tjongejonge wat druk.
1e poel file, 2e poel al beter en de grote zee alle ruimte. En wat n bakken daar de hoek om naar het activiteiten strand. Ff mn kite uitgeleend aan Boris en die gaat er achter elkaar mee loopen. Hmmm en dat voor 50+
Wel respect.
|
|
|
Yoram
|
Duitsers, wat een fijne fijne mensen.......................
mooi gesproken Rob..... alleen jammer dat niemand je geloofd ;-) Ik wel ken toch 2 fijne duitse dudes haha
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
De speeltuin blijft de hele week geopend met happy hour voor de gevorderden op vrijdag . Eens kijken hoeveel verlofdagen ik nog heb.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Open even een "kitehigh effect" topic in de lounge, heb je misschien nog meer succes. Ik heb de foto in ieder geval geliked. Succes. De speeltuin blijft de hele week geopend met happy hour voor de gevorderden op vrijdag . Eens kijken hoeveel verlofdagen ik nog heb. Vrijdag rij ik vanuit school naar de Slufter denk ik als de voorspelling zo blijft.
|
|
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Morgen nog mensen te vinden op oostv?
Zeker! Afterworksessie op oostvoorne!
|
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Zooo vanavond playa tot 20.00 moeten delen met 4 anderen topsessie! Lekker kunnen knallen met de 12.
@ Snack doen we toch gewoon ff voor je;)
|
|
|
|
naishkingrider
|
De speeltuin blijft de hele week geopend met happy hour voor de gevorderden op vrijdag . Eens kijken hoeveel verlofdagen ik nog heb. Yoooooooooo ik ben in Voor Vrijdag 6je of 5je Torch... Wordddd Sickkkkkkkkk. Loopen die shittttttt. Hoelaat word het ?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik ga niet loopen met een 5m, mocht je mij bedoelen Waar is er trouwens zoveel wind voorspelt dat je zou kunnen kiezen tussen een 5 of 6m?
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Hij kijkt naar die voorspellingen van paar dagen geleden denk ik toen stond er wel een stevige wind ja maar nu is ie niet om naar huis te schrijven!
|
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Nou kinders, vanavond was vaag!! Dikke Slufterpoel met slechts 5 kites erin! 30 knopen en gaan. Iedereen bedankt voor het niet komen naar de Slufter.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Vrijdag lijkt weer storm te worden. knoopje of 35 tot mogelijk 50 (a.g.v . randstoring storm nadine)
|
|
|
geloof68
|
Graag gedaan Rob! Zag er vanochtend op Guru uit dat het niets meer zou worden in de avond. Vrijdag nieuwe ronde, nieuwe kansen.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
En nu is het weer alleen nog knallen in de ochtend met net zoveel water in de lucht als de zee....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Helaas wel ja Kon alleen ochtendsessies doen deze week, maar de regen heeft dat verhinderd... Hopelijk dat dit weekend en volgende week nog genoeg wind komt, dan heb ik weer tijd zat. (zul je zien dat het weer windstil is... de ironie... )
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
waait van de planeten en ik zit in Amsterdam :\
|
|
|