chico
|
Eigenlijk wel grappig. Een tijdelijke opstap plaats. Dus je vaart vanaf het sportstrand naar de zuidpunt. Ga daar lekker spelen en dan weer terug naar het sportstrand om weer af te stappen.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Eigenlijk wel grappig. Een tijdelijke opstap plaats. Dus je vaart vanaf het sportstrand naar de zuidpunt. Ga daar lekker spelen en dan weer terug naar het sportstrand om weer af te stappen.
om er vervolgens achter te komen dat je auto een ruit mist, en dat die oude nokia 3310 gestolen is
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Michiel, misschien morgen even naar Kijkduin maar ik kan pas om 2 uur en dan neemt de wind alweer af. Beslis morgen ochtend of ik het water op ga.
|
|
|
Iw@n
|
Snap niet waarom ze hier zoveel tijd insteken om ons te bekeuren . Als niemand op activiteiten strand vaart ga ik daar niet in mn eentje varen...
|
|
|
|
thefly
|
Hmm, dus geen mooie spot met Z meer, dat is jammer..
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Hmm, dus geen mooie spot met Z meer, dat is jammer..
Ja hoor de spot is prima!! Het kost een paar centen maar dan heb je wel wat!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Slechts €180,- per keer dat ze je staande houden. En zeg nou zelf, de Slufter is toch onbetaalbaar? Wat een bizarre voorspellingen. Wind voor morgenochtend weer weg, nu oost op zondag... Een uur geleden was het weer anders. Kortom veranderlijk weerbeeld welke totaal onvoorspelbaar is. Wordt dus gokken...
|
|
|
Yoram
|
Ik zie tot en met volgende week vrijdag op de wgpro eigenlijk een windstille week aankomen,
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hadden WG/WF het maar net zovaak goed als dat de NS op tijd rijd, je mag blij zijn als ze in 50% van de voorspellingen een beetje in de buurt zitten. Doet de NS het toch beter met hun voorspelling van het spoorboekje wat het in 90% bij het juiste eind heeft.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
De toegangsweg naar het nieuwe sportstrand is nog niet eens af. net na de 3e parkeerplaats is de weg nog steeds dicht. je moet dus 5.421 mtr. lopen eer dat je wat kan doen. Ben een week of 4 terug eens helemaal parallel aan het sportstrand tot het einde gevaren, het was 1 grote klotsbak.... Het was toen wel hoog water maar goed, echt niet leuk om te varen. wellicht is het met laag wel leuk.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Evan, zeikerd, laat mij nou lekker overdrijven Inderdaad Ron, ben daar laatst ook polshoogte gaan nemen. Was net op scheef, zie ik 500-1000m uit de kust twee courseracers gaan. Op dat moment klapt de wind weg naar spiegelglad water. Zelfs een zucht was niet voelbaar. Op hvh 0,7 kn wind Er voeren gelukkig veel bootjes ter plaatse, maar of dat nu met deze voorspellingen zo slim was...
|
|
|
BdB
|
Evan, zeikerd, laat mij nou lekker overdrijven Inderdaad Ron, ben daar laatst ook polshoogte gaan nemen. Was net op scheef, zie ik 500-1000m uit de kust twee courseracers gaan. Op dat moment klapt de wind weg naar spiegelglad water. Zelfs een zucht was niet voelbaar. Op hvh 0,7 kn wind Er voeren gelukkig veel bootjes ter plaatse, maar of dat nu met deze voorspellingen zo slim was... die waren woensdag ook al aanwezig, met een bootje van de reddingsbrigade toen was de wind aflandig
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Slufter activiteitenstrand is per heden geopend. dus daar mag en kun je kiten. voor de zeurpieten: MV2 site en dan bij 'nieuws'.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
De slufter is bij deze dus officieel tot verboden/gedoogspot gedegradeerd waar je mag kiten bij gratie van het humeur van de ordehandhavers.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
En check uitgerekend nu het weerbericht voor zondag. Er is dan maar 1 spot vaarbaar in de regio...ik bedoel WAS....
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
De slufter is bij deze dus officieel tot verboden/gedoogspot gedegradeerd waar je mag kiten bij gratie van het humeur van de ordehandhavers.
Echt balen. Want je kan er puike foto's maken als het laag water is zonder een 600mm lens te gebruiken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Niet zo zeuren Sebas, je mag de mijne wel lenen, of mijn ef l usm 800 Overigens dringt nu pas tot mij door wat voor bizar spel er is gespeeld met de maasvlakte! We hebben er na jaren een paar maanden van kunnen genieten, nu afgelopen voor tenminste een flinke periode of eeuwigheid. Bij het open stellen van de Sluf was enige drukte afname op andere spots merkbaar...dat is dus ook van korte duur....
|
|
|