RobertV
|
Morgen autostrand ^^
Is het trouwens te doen zonder cap? Ik ben hem kwijt :/
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
iemand vandaag nog autostrand? ik ga dalijk 10:15 daar, op de webcam toch wel veel wind te zien
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik kom persoonlijk kijken of je ook echt met die 8m het water op gaat Markus.
Zoals het er nu uitziet is het voor mijn 6m mogelijk nog te hard, vlagen van 60kn is echt niet leuk varen meer.
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ik kom persoonlijk kijken of je ook echt met die 8m het water op gaat Markus.
Zoals het er nu uitziet is het voor mijn 6m mogelijk nog te hard, vlagen van 60kn is echt niet leuk varen meer.
We gaan eerst een 5 testen, heb mn 8 bij me en als ik denk dat het gaat doe ik een poging. Wil toch de high end van dat ding weten. 50 knopen met de 9 waren te veel vorig jaar, 8 moet lukken. Dit is ook geen bravoure of stoerdoenerij, bij twijfel blijft ie in de tas.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
als moeders kraamverzorgster het goedvinden dan kom ik misschien ook ff (vanaf een uur of 16:00) als het niet te gek wordt voor de 7m...
|
|
|
|
rdeheld
|
Kan je die niet beter verbranden? Ik ken de park niet nooit mee gevaren.Hij is van een kennis van me die 110 kilo weegt, de kans dat ie hem ooit gaat gebruiken is null, Maar zo te horen branden ze beter dan dat ze varen?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Kan je die niet beter verbranden? Ik ken de park niet nooit mee gevaren.Hij is van een kennis van me die 110 kilo weegt, de kans dat ie hem ooit gaat gebruiken is null, Maar zo te horen branden ze beter dan dat ze varen? Die dingen vliegen zo crap! Te slecht voor woorden. Torch brand nog beter toch?
Nee die niet, das zonde.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Kan je die niet beter verbranden? Ik ken de park niet nooit mee gevaren.Hij is van een kennis van me die 110 kilo weegt, de kans dat ie hem ooit gaat gebruiken is null, Maar zo te horen branden ze beter dan dat ze varen? Die dingen vliegen zo crap! Te slecht voor woorden. Torch brand nog beter toch?
Nee die niet, das zonde. . ... en hoe zit het met Cabrinha SB???? Daar lees ik de laatste tijd toch ook kritische stukjes over.... .... of branden die niet zo goed ...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Nee die niet, das zonde. . ... en hoe zit het met Cabrinha SB???? Daar lees ik de laatste tijd toch ook kritische stukjes over.... .... of branden die niet zo goed ... Tja dat zijn van mensen die niet goed kunnen varen of hoog van de toren blazen om aandacht te trekken. Ik bekijk elke kite objectief. Bijvoorbeeld de Chaos van Cabrinha vind ik ook niet lekker varen...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@ Marc, eerlijke reactie, ..... siert je ...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
@ Marc, eerlijke reactie, ..... siert je ... Dank u. Maar het is nog altijd subjectief, ik vind de kites niet fijn varen. Wilt niet zeggen dat het voor iemand anders wel fijn is. Maar als ik dan kijk hoelang de lijst is met kites die ik heb gevaren dan is de Park wel echt een kite die overal buiten valt.
|
|
|
Nicolas
|
Zijn er wat kiters op de Bouwersdam zondag? Vorig weekend zag ik niemand op de cam.. wil er niet alleen staan.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vorig weekend was de wind teveel zuid voor de Boruwersdam. Als hij nu wel WZW wordt kom ik zondag ook even kijken.
|
|
|
rdeheld
|
Zijn er wat kiters op de Bouwersdam zondag? Vorig weekend zag ik niemand op de cam.. wil er niet alleen staan.
En spring tij zondag middag, met een beetje geluk loopt het vol
|
|
|
eatkites
Geen avatar
|
zijn er nog helden die morgen naar de slufter gaan?? ga zelf niet varen, maar wil misschien wel proberen wat fotootjes te maken..;-)
|
|
|
|
tgroot
|
Ik ben niet op zoek naar een discussie hoor marc. Maar waarom is een park niks? En welk jaar? Ik zat te twijfelen om naar de park over te stappen van torch omdat ik begrijp dat 2014 park een stuk aggresiever is geworden. Maar kan hem nog nergens testen. Heb de 2012 wel geprobeerd, oke de pull in de loop is matig. Maar een kind kan de was doen, je land echt alles. Snap dus wel dat mensen ervoor kiezen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik ben niet op zoek naar een discussie hoor marc. Maar waarom is een park niks? En welk jaar? Ik zat te twijfelen om naar de park over te stappen van torch omdat ik begrijp dat 2014 park een stuk aggresiever is geworden. Maar kan hem nog nergens testen. Heb de 2012 wel geprobeerd, oke de pull in de loop is matig. Maar een kind kan de was doen, je land echt alles. Snap dus wel dat mensen ervoor kiezen.
Mag ik hier een ander moment op terug komen? Ben nogal druk. Overigens gaat het over elk jaar van de Park.
|
|
|
ronny
|
morgen even me nieuwe 9 proberen
|
|
|