Gewoon Toon
Logs: 0 | 330 uur
|
De zantbrommert was ook superpretpark moet niet elke dag zo zijn de werk ik geen meter meer haha Wat een feest Was trouwens Zondag ook super gezellig baassie !!!
|
|
|
sanderw
Gast
|
Was rond 12:00 lekker man, zon wind,:)
|
|
|
geloof68
|
Heerlijke dag op de dam met mijn 9m en zon en een klein buitje hagel .
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ja was idd lekker nog net van 5 tot 6 mogen genieten
de hagels was idd minder
|
|
|
|
Liniminie
Logs: 0 | 160 uur
|
Yo mensen, ik heb alweer een tijdje geleden een leash geleend van iemand op de slufter, gast kwam uit rhenen. Ik verwachtte hem wel vrij snel weer een keer tegen te komen daar maar is tot nu toe niet gebeurd. Weet iemand wie dit is, hoe hij heet? Wil heel graag zn leash teruggeven :-)
Ikke airush nikses met roze trapeze :-)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Yo mensen, ik heb alweer een tijdje geleden een leash geleend van iemand op de slufter, gast kwam uit rhenen. Ik verwachtte hem wel vrij snel weer een keer tegen te komen daar maar is tot nu toe niet gebeurd. Weet iemand wie dit is, hoe hij heet? Wil heel graag zn leash teruggeven :-)
Ikke airush nikses met roze trapeze :-)
Ik denk dat dat Marco is. Ik zal het eens aan hem vragen.
|
|
|
|
tgroot
|
beter kijken michiel maandag word top! let maar op 20kn nw word et
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik bedoelde voor 98% van de kiters hier, oftewel het weekend. Wie morgenochtend (zondag) zandmotor?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je zal maandag maar vrij zijn.. lekker..
Moet jij niet naar het verre Azië ofzo??? Zolang de luchttemperatuur niet richting 15grC gaat ga ik gewoon werken door de week...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Er staat nu inderdaad voldoende woei, ik ga morgenochtend wel ff kijken
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
beter kijken michiel maandag word top! let maar op 20kn nw word et
Ben nog nooit op Slufter geweest met noordwesten wind, maar is dat niet "aflandig" (in de zin van dat Ouddorp een eind drijven is) ? Of kun je met noordwest beter op het sportstrand uit de voeten ? ... heb geen idee welke opgang ik dan zou moeten pakken overigens.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hans, hierboven in de blauwe bar hebben we "spots". Daar kun je de vaarbare windrichtingen zien er spot. http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Strand%20SlufterNW is daar aan de zeekant wel te doen, maar wel oppassen wanneer het getij opkomt of zakt voor forse stroming Waarschuwing voor mensen die naar de ZM willen dit weekend : de A4 is afgesloten tussen Den Haag en Wateringen. Chaos nu al op de weg.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
wordt nu ook gewoon gekite mensen zie webcams
Ik zet toch niet voor niets 5bft in het weerbericht hier op kitehigh? Zelf heerlijk over het water gestuitert met een 17m Edge. Komt niet vaak voor dat ik na 2 rotaties nog niet beneden ben. Maar met die 17m in 16-19kn moet je maar afwachten of je ooit nog een keer beneden komt. De rest stond met 9-12m op het water
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wederom wordt ik geconfronteerd met het feit dat ik een hele grote maat moet gaan aanschaffen. Met 12m ga ik het vandaag niet redden. Gistermiddag was veel beter
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
michiel, gisterenmiddag met 8m gevaren van 15-1730 op wijk. als je nu op het water staat met 12 kan je heerlijk varen toch?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wederom wordt ik geconfronteerd met het feit dat ik een hele grote maat moet gaan aanschaffen. Met 12m ga ik het vandaag niet redden. Gistermiddag was veel beter
Dit is wat de KNMI zegt: WIND: TEN ZUIDOOSTEN VAN HET KOUFRONT ZUIDWEST 5-8 KN, TEN NOORDWESTEN VAN HET FRONT WEST TOT NOORDWEST 7-13 KN, AAN DE KUST 12-18 KN. BOVEN LAND GELEIDELIJK ENKELE KN TOENEMEND. Jij gaat dat echt wel redden met je 12m en eventueel je skimboard. Ik kan helaas niet gaan vandaag, weer een blessure opgelopen door het foilen. Mijn enkelbanden hebben een lekkere opdonder gehad.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Michiel op de web cam zie ik ze weer voorbij kiten. Ja nu moet ook hij werken om boven water te blijven
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Net een half uur buiten gestaan, wat een kou Ze zoeken het vandaag maar uit. Varen moet idd. net kunnen. Arhend, heb je Rotterdam verlaten? Wat doe jij in de buurt van 020?
|
|
|
|