ruben
Logs: 21 | 784 uur
|
morgen lijkt ouddorp n mooie optie! 1e x daar.. iemand bekend met eventuele stroming daar etc?!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
als je smiddags gaat is het opkomend en met nno side onshore, dus veilige spot, kan weinig gebeuren.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik ga het ook nog is proberen na een werkverandering 4 maand geleden.hoe is de watertemp, nog botjes en handschoenen nodig? Het zal wennen zijn terug op die plank blijven staan
|
|
|
flupje
|
Met welke windrichting is Zandmotor te varen, ik zie hem niet tussen de spots staan ? Of kijk ik niet goed
|
|
|
|
kees69
|
N NO lijkt mij aflandig in Oostvoorne, zie toch genoeg kites op het water.......
|
|
|
flupje
|
Thx, keek dus niet goed
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Ouddorp was inderdaad goed vanmiddag bij N-NO. Als je niet te ver de zee op ging had je nog land downwind.
Irritant dat die N57 onderhouden wordt ... file voor Ouddorp ... snap niet dat ze dat in het voorjaar doen, met Mei- vakantie, Hemelvaart, Pinksteren e.d. ... toeristen pesten ook ... doe dat in het najaar
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ze hadden het beter eerder kunnen doen. Niet later want dat gaat weer wat doden of gewonden kosten als ze het pas in het najaar doen.
Lekker windje vandaag. Het was weer tijdje geleden dat ik geweest was, maar goed te doen.
|
|
|
Zeeland135
|
Tja ze zijn de N57 "veiliger" aan het maken. Dus als je een zilver kleurige opel astra ziet, dan zie je dat ze met camera's heel goed veilig kunnen maken. Wat een gelul 80 ipv 100 km met inhaalverbod en dan zeggen dat het veiliger is. Er was nog niks gebeurd, maar ze vonden dat het nodig was. haha katsjing lekker flitsen.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Tja ze zijn de N57 "veiliger" aan het maken. Dus als je een zilver kleurige opel astra ziet, dan zie dat ze met camera's heel goed veilig kunnen maken. Wat een gelul 80 ipv 100 km met inhaalverbod en dan zeggen dat het veiliger is. Er was nog niks gebeurd, maar ze vonden dat het nodig was. haha katsjing lekker flitsen. Snelheid verlaging onzin, zeker omdat het (illegaal) inhalen nu toch onmogelijk wordt gemaakt doordat ze de middenstrip aanpassen. Maar wat zal ik blij zijn als de stoplichten bij Goedereede en Ouddorp weg zijn, dat zijn echte file veroorzakers. Wat wel goed is en ik zojuist zag, er komt een rotonde bij dat behoorlijk listige kruispunt net voor je de Dam op rijdt, t.h.v. de vuurtoren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Was een mooie dag op sluf. Weet niet wie mijn board naar de kant heeft gebracht. Dank Ook dat er een aantal mensen kwam vragen of alles goed ging toen ik een selfrescue uitvoerde. Top Dat er maar veel mooie dagen mogen volgen.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Jammer genoeg weer een heel bosje met van die vuile honden die kost wat kost steeds in dat vogelgebied moeten blijven varen.. (het wordt vanzelf eerdaags gesloten).
Maar voor de rest echt een super lekker dagje zo..
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Zo, morgen na de Wadden het Autostrand maar weer eens proberen. Voorspellingen zien er goed uit!
|
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Super dag gehad op playa en wonderbaarlijk rustig en geen lessers dus alle ruimte vandaag om de lucht op te zoeken.
Daar hoop ik ook op.
|
|
|
|
|