|
Ozzie Wright fan
|
ruim 2,5 uur met de 8m heerlijke sessie gehad in de leuke golfjes
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ik kwam gister bij de Maasvlakte aan en iemand zei dat ie niet genoeg had aan de 14 door stroming, dus ik pakte de 17, maar daar had ik toch wel ff m'n handen aan vol. Gelukkig wel nog wat golfjes kunnen pakken.
|
|
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Windfinder zou ik even laten voor wat het is want er staat al ff een lekker zuiderwindje
|
|
|
geloof68
|
Wat een leven heb jij toch Rob en fijn dat je ons verwittigt dat het een supermiddag is...
|
|
|
|
|
|
geloof68
|
Mmmmm ik had er zelfs bij kunnen zijn…..
|
|
|
Dukatie
|
Ja Andre, je hebt werkpaarden en sierpaarsden Hier kreeg het werkpaardje tijdens werk ook diverse aktiefoto's binnen via de WhatsApp van het sierpaardje... Het is jullie allemaal gegund! [tandarts-met-kiespijn-smiley]
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
oke dan... maare wanneer kunnen we nog wat wind verwachten deze week want als ik zo naar buiten kijk gaat de boom hier ook aardig te keer.. hoewel dat niet echt overeenkomt met windfinder en dergelijke
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
was bij slufter ook wind, tot uur of 3, geweldig weer natuurlijk ^^
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
Wie gaat er vanmiddag proberen? Zit er.over na te denken brouwersdam bericht schijnt goed te worden. Maar windfinder ect geven een ander beeld
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Wie gaat er vanmiddag proberen? Zit er.over na te denken brouwersdam bericht schijnt goed te worden. Maar windfinder ect geven een ander beeld
Ik zou het niet doen. van 15-18 uur heb je kans op 10-15 knopen. Een net niets windje. Er worden vanavond buien met mogelijk onweer verwacht en dan kan de wind plots naar 30-35 knopen schieten. Mogelijk al begin de avond. http://karel.firestorm.nl/all.html
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zucht het weekend wordt ook niets. Kiten Is een leuke sport maar je wordt soms gek van de periodes dat er geen wind Is.
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Evan soms ben ik wel jaloers op je. Zo vaak als jij op het water kan staan lukt mij niet med mijn werk.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Hoop dat ie zaterdag tikkie naar west draait dan hebben we een redelijk windje zo te zien.
|
|
|