JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
idd geef die knoopjes meer maar! anders toch maar wat vroeger opstaan en dan maar om 7-8 uur op de spot staan. denk je dat slufter as. zat druk zal zijn of is het voor een niet zo pro verstandiger om uit te wijken naar een andere spot zoja welke
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Evan soms ben ik wel jaloers op je. Zo vaak als jij op het water kan staan lukt mij niet met mijn werk.
Je weet dat ik 6 dagen per week van 9-5 op de Brouwersdam werk en de 7e nog eens voor een andere baas? Keerzijde is wel dat ik om 17u de deur dicht kan doen en direct op het strand sta als het waait of doordeweeks vooraf een ochtendsessie kan doen als er niet teveel werk ligt te wachten tenminste.
|
|
|
Big Vin
|
Work hard, play hard!
|
|
|
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Vandaag was super op sluf!! Toen ik aankwam ff een winddip,maar daarna heerlijk met de 10 gevaren . En...... Niet druk!! Superdag
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Onverwacht genoeg wind. Alle voorspellingen zaten er in meer of mindere mate naast!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Itt de meeste voorspellingen vandaag weer kans op wind. Vooral middag / avond
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Morgen hele middag regen en buien. Niet zo vreemd dat de voorspellingen dan in de war raken.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
wat denken we van morgen?? want de voorspellingen draaien als een malle
Flink verschil tussen de GFS en WRF... GFS zegt geen wind tot 5 uur, dan gaat het los met veel regen en wind.... volgens de WRF heel de dag 13-14 knopen ONO en pas erg laat regen.... Afwachten dus maar... Itt de meeste voorspellingen vandaag weer kans op wind. Vooral middag / avond
Ow?
|
|
|
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
Heerlijk nog een uurtje kunne pakken op oostvoorne. Was wel even afwachten maar de wind kwam en ging weer dus dat uurtje goed gebruikt. Eerste sprong geland. Alleen upwind ging wat minder.. iemand nog tips?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Heerlijk nog een uurtje kunne pakken op oostvoorne. Was wel even afwachten maar de wind kwam en ging weer dus dat uurtje goed gebruikt. Eerste sprong geland. Alleen upwind ging wat minder.. iemand nog tips?
Over je schouder kijken naar een punt verder upwind dan dat je vaart
|
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
De windgoden zijn ons niet goed gezind aankomend weekend Vrijdagavond misschien een sessie eruit persen?
|
|
|
|
|