|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
En gelijk aardig gek ook zeg...... Kan me niet eens een 7m2 sessie herinneren. Dat zal aanpoten worden na lange tijd zonder actie
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En gelijk aardig gek ook zeg...... Kan me niet eens een 7m2 sessie herinneren. Dat zal aanpoten worden na lange tijd zonder actie
Gewoon een hydrofoil kopen! Maar het gaat flink los. Harde vlagen zitten ertussen. Mijn tuin ligt al bezaait met potten en planten
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Kom er net af, vlagen waren op t laatst iets te gek. Veel kiters met 4/5m meter...
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Was behoorlijk vlagerig ja. Was strapless prima te doen met de 5 verder. Morgen weer
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Was behoorlijk vlagerig ja. Was strapless prima te doen met de 5 verder. Morgen weer Op Sluffie waren de bakken btw ook goed in de ochtend, en redelijk side shore
|
|
|
Faxie
|
Was behoorlijk vlagerig ja. Was strapless prima te doen met de 5 verder. Morgen weer Op Sluffie waren de bakken btw ook goed in de ochtend, en redelijk side shore Wind ruimde iets minder dan verwacht volgens sommige modellen. Geloof best dat de bakken goed waren ja
|
|
|
Snails
Geen avatar
|
Gaat er morgen ochtend nog iemand naar het autostrand?
|
|
|
Faxie
|
Gaat er morgen ochtend nog iemand naar het autostrand?
Ik misschien rond 11
|
|
|
Snails
Geen avatar
|
Ik ben er denk ik al wat eerder. Jaren geleden gestopt met kiten. Toen je nog mocht parkeren op het strand:) Nu maar weer eens rustig aan oppakken. Misschien tot morgen dan
|
|
|
|
Stetman
|
Na 3,5 jaar ga ik weer eens kitesurfen
Nog kiters vandaag naar Oostvoorne?
Ga voor het eerst naar oostvoorne. Ben benieuwd, 15:30 ben ik er
|
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Top dag inderdaad gisteren. Vond het wel wat weg hebben van kaapstad zoals de zee er bij lag en windsterkte. Gelukkig bleek m'n vlieger lek bij aankomst Maarr er werd mij wat tijd gegund aan een vlieger van iemand anders, bedankt Erwin!Weet niet of je hier op het forum zit maar was top!
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was super vandaag! Helaas wel een traumahelikopter op de zandmotor, iemand een idee of dat goed is afgelopen?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Was bijna een jaar niet meer op de Slufter geweest! Best weer boel veranderd. Ook zelden zo rustig meegemaakt. Twijfelde ivm de richting, maar dankzij laag water was er een mooie zandbank die als veiligheidsbuffer fungeerde in geval van nood. Toch was de reddingsbrigade nogal druk aanwezig.
Wel grappig dat er met 8-12 gevaren werd....en ik had alleen m'n 7m Edge mee...ging prima! Top kite!
|
|
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
In de ochtend nog werken maar hoop er vanaf 12:00 uur te kunnen zijn :-)
|
|
|
|