rudgr
Geen avatar
|
@Basjuh: Jij houdt die plank toch altijd gewoon voor je kop? ;-)
|
|
|
Basjuh
|
moet ik soms boos worden?
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
Dit soort opmerkingen durf ik natuurlijk alleen maar te posten als ik niet in Limburg ben...
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Heej stelletje schreeuwnichten, ipv hier een beetje slap te ouwehoeren, hadden jullie op het water kunnen staan.....
Jullie hadden niet ver hoeven te rijden, Kessie was top.
|
|
|
Basjuh
|
een onstoken oog en de zorg voor de tijger van opa en oma en het werk hield me tegen.................................. .........
|
|
|
Joy.H
|
Kessie was weer eens lekker varen (sinds lange tijd)
|
|
|
(R)Ikke
|
Kessie???? waar is da!!!!
|
|
|
(R)Ikke
|
O ja, basjuh....ik heb speciaal voor jou mijn avatar veranderd in mijn alterego
Nu jij nog. Die foto van contador kan echt niet meer hoor
Ken je hem??? dat is valenpino krossie...hele goede mountainbiker
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Kessie???? waar is da!!!!
Heej Slingshot sissy, dat is waar je NU heel lekker had kunnen varen
|
|
|
Basjuh
|
en ik maar met mijn oogje huilen
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
Heb je echt een ontstoken oog ouwe? Zuur man, hoop dat het voor 12 oktober beter is, beterschap in ieder geval!
|
|
|
Basjuh
|
ja..........
|
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
Lekkere dooddoener zo dit... ;-)
Wordt er nog gekite dit weekend? Zondag misschien?
|
|
|
Basjuh
|
mocht er wind zijn.........dan hoop ik dat mijn oogje het weer toelaat.
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
Hoop het ook voor je kerel! Met 1 oog kun je toch ook wel kiten?
|
|
|
soppegreun
|
week 42 de hele week in rockanje op de camping hoofdzakelijk om te kiten en dan sávonds lekker luieren in de caravan met vrouw en kinders. Ik hoop dat het weer een beetje meezit.
als iemand dan ook die kant op gaat (en samen wil kiten) hoor ik het wel (of ik lees het hier wel.).
|
|
|
Glenn Black
|
Hoi allemaal,
Ik ben net terug uit het buitenland en zit noodgedwongen ff bij mijn ouders in Kerkrade voor mijn volgende trip volgende maand. Nu ik een week niet gekite heb en ik de wind buiten zie los gaan word ik een beetje gek hiero! Zijn er mensen hier uit de omgeving die zondag gaan kiten en die een klein plekkie voor me over hebben in hun auto?
thanks alvast
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zondag, Parkstadlimbo's die naar de kust gaan .....????
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hoi allemaal,
Ik ben net terug uit het buitenland en zit noodgedwongen ff bij mijn ouders in Kerkrade voor mijn volgende trip volgende maand. Nu ik een week niet gekite heb en ik de wind buiten zie los gaan word ik een beetje gek hiero! Zijn er mensen hier uit de omgeving die zondag gaan kiten en die een klein plekkie voor me over hebben in hun auto?
thanks alvast
houd dit forum ff in de gaten ......
|
|
|
Basjuh
|
zit ik dan in Kerkrade...........................Oogo nsteking die alleen maar meer opspeelt en een Louk die niet opneemt. Dus hoe graag ik ook wil.....kan geen diepte zien dus ik haak af...........denk ik
|
|
|
Glenn Black
|
Das balen ja.. ach ja...ik hou het hier in de gaten en dan wie weet volgende week..
Thanks alvast
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Das balen ja.. ach ja...ik hou het hier in de gaten en dan wie weet volgende week..
Thanks alvast
hi Glenn, stuur een pb-tje met je mobiel nummer.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hoi allemaal,
thanks alvast
ik heb nog een klein plekje in mijn auto ........
|
|
|