Kitemen
|
En Basje wat zei de oogarts? Mag je kiten komende vakantie? Ik hoop het voor je!
In ieder geval Bas en Rutger veel plezier daar en zorg maar voor een hoop actie foto's!
|
|
|
Basjuh
|
shit...........heb ik niet opgelet wat ze zei.........ik was afgeleid door de schoonheid..... Maar ze sprak over een spectaculair herstel. Ik mag dus weer het water op na een maand niks te hebben gedaan. Dat gaat dus veel spierpijn opleveren......................maar ik ben wel helemaal happy.
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
In ieder geval Bas en Rutger veel plezier daar en zorg maar voor een hoop actie foto's!
Thanks kitemen!!! Bedoel je alleen actie op of ook buiten het water? ;-)
|
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
shit...........heb ik niet opgelet wat ze zei.........ik was afgeleid door de schoonheid..... Maar ze sprak over een spectaculair herstel. Ik mag dus weer het water op na een maand niks te hebben gedaan. Dat gaat dus veel spierpijn opleveren......................maar ik ben wel helemaal happy.
Chill hoor bassie!!!!!!! Mazzelpik... PS: Kun je misschien wat zand in mn ogen strooien zodat ik ook een keer bij haar langs kan gaan? ;-)
|
|
|
Kitemen
|
Alles wat de man interesseert zet je maar op de foto..............
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
hahaha, heb voor 100 e zo'n waterdichte camera gekocht.. ben eens benieuwd of dat werkt, kan toch bijna niet voor dat geld...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hiiiiiiiiihaaaaaaaa, veel plezier in Brazil ...... Kijk uit voor Soa's, Boa's en andere enge dieren .......... graag elke dag een kort verslagje of pica's .......... Have fun and use your dick like a gun .........
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
hahahahaha, hoop dat wifi het een beetje doet in het hotel!!!
|
|
|
diesel oo7
|
Veel plezier daar kerels Enkele dagen geleden was het net een jaar geleden dat Nino en ik de braziliaanse stranden en de rest onveilig gemaakt hebben Begin toch weer stiekem heimwee te krijgen amuseer jullie
Gisteren was trouwen op vrouwenpolder nog een lekker dagje met het zonnetje erbij Lekker unhookt kunnen oefenen
|
|
|
Joy.H
|
Hiiiiiiiiihaaaaaaaa, veel plezier in Brazil ...... Kijk uit voor Soa's, Boa's en andere enge dieren .......... graag elke dag een kort verslagje of pica's .......... Have fun and use your dick like a gun ......... whahahah
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Komende week herfstvakantie ..... Ik ben dan waarschijnlijk de hele week in V-polderom mijn sleurhut naar zijn winterrustplaats te brengen... Natuurlijk hoop ik dan elke dag tekunnen surfen .... neem toch maar alvast mijn drysuit mee ....
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Have fun gasten, en laat die sterke verhalen maar komen hoor........ En natuurlijk beeldmateriaal van het kiten, EN de braziliaanse schone natuur
|
|
|
NinoBrownz
|
Zoals Diesel al zei waren we vorig jaar in deze tijd ook in het kite-walhalla Brazil...dit hebben we afgelopen zondag nog maar eens goed herdacht door heerlijk in het zonnetje meters te maken op LimboBlandit's geliefde stek: Vrouwenpolder...en gelijk heeft ie. Het was een super leuke dag met gewoon relaxte wind en veel zon...en dat deed me wederom beseffen waarom ik aan deze sport deed. Samen met vrienden sportief genieten van strand, wind en water. Voor mij is zo'n hele dag een ware beleving...van heenreis tot en met terugreis. Dus voor mij geen stress of het zacht of hard waait...5 meter op het water geeft me in principe al voldoening Maar goed...BrazilLimbo's geniet van jullie reis en zorg ervoor dat je Brazil voelt in alle vezels van je lichaam (tip: Caipirinha's helpen! ) Go safe! Oh ja en voordat ik het vergeet: Jiiiiiihhhhhaaaaaaaaaaaa!!!
|
|
|
Parkie
|
zorg ervoor dat je Brazil voelt in alle vezels van je lichaam (tip: Caipirinha's helpen! ) Go safe! Vooral na het droog oefenen van een Handle pass.............
|
|
|
NinoBrownz
|
Dat was ik niet, dat wwas mijn tweelingbroer Maar let idd op dat je niet zomaar met je dronken hoofd ondersteboven aan een koord gaat hangen tussen twee bomen om handlepasses te oefenen..verder rock on!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
waar blijven die verhalen en pica's uit Brasil ....................
|
|
|
Kitemen
|
Ja dat vraag ik me ook af..
Ik denk dat het daar zo mooi, warm en veel wind is dat ze ons een beetje vergeten zijn.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja dat vraag ik me ook af..
Ik denk dat het daar zo mooi, warm en veel wind is dat ze ons een beetje vergeten zijn.
he kitemen, morgen V-polder.........?
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik wil wel
Wind lijkt heel goed te worden
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik wil wel
Wind lijkt heel goed te worden
ik ga zondag naar V-polder voor enkele dagen .....
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
Hi Guys,
Cumbuco is echt helemaal top! Youri zoon heerst hier op de laguna. Nog meer hoeren dan kiters, wat wil je nog meer? ;-)
Groeten uit een Sunny and windy brasil!
Rut
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hi Guys,
Cumbuco is echt helemaal top! Youri zoon heerst hier op de laguna. Nog meer hoeren dan kiters, wat wil je nog meer? ;-)
Groeten uit een Sunny and windy brasil!
Rut
wij willen vette pica's en sterke mannenverhalen .........
|
|
|
Parkie
|
Wat een mega dikke sessie was dat zeg. En wat liepen er dikke bakken.... Scary af en toe. Wat is dat golfsurfen toch gaaaaaf Thanx Henny en Glenny, C-ya next time.
|
|
|