Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Een normaal mens werkt gewoon op vrijdag hoor !!!!! Maar evengoed veel plezier hoor
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zaterdag waarschijnlijk rockanje en zondag .........?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Rockanje ......zaterdag .......heerlijk zonnetje ........ wel verbrand ..........super wind ..... 4 uur geragd op de zandbank ..... waar waren jullie .....?????
|
|
|
Parkie
|
Volgens mij maak je een schrijffout, en was het 4 uur geragd in de zandBAK, want op het water heb Ik je niet gezien Zorro !!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Volgens mij maak je een schrijffout, en was het 4 uur geragd in de zandBAK, want op het water heb Ik je niet gezien Zorro !!!!
hing ik waarschijnlijk weer in de lucht ................
|
|
|
TimLimbo
|
Morgen naar het Strand, kan ik mijn 11M nog eens uit de kast halen Voor de 7,5 is het met 80 kilo net iets te weinig, toch?
|
|
|
Basjuh
|
hej Lombo Blandit............................neem die gsm een keer op ouwe zeurrooooo
|
|
|
TimLimbo
|
KIJK DE WIND IN HET AANKOMENDE WEEKEND!!!!
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
yep, ziet er goed uit... iemand nog richting zee?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
vanaf vrijdag in V-polder ......een hele week lang .....en dat met Oost ......dat wordt spierpijn .....
|
|
|
|
Parkie
|
......dat wordt spierpijn ..... Spierpijn ?? Met dat zwaar getraind goddelijk lichaam van jou ??
|
|
|
Ocean-Limbo
|
......dat wordt spierpijn ..... Spierpijn ?? Met dat zwaar getraind goddelijk lichaam van jou ?? nu al 2 dagen van 4 uur raggen achter de rug ..... dat is zelfs voor een goddelijk lichaam een zware beproeving ..... ga over een uurtje weer ..... tja het valt niet mee om een goddelijk lichaam in shape te houden ....
|
|
|
Joy.H
|
Zo...toch maar weer eens ff reageren We moeten een beetje uitkijken @ the homespot, aangezien er op het moment nogal een discussie lopende is over de veiligheid omtrent het kitesurfen. Check ff de link: http://www.masurfspot.be/phpBB2/viewtopic.php?t=1340Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
|
|
|
TimLimbo
|
Dacht ik ook niet!!!!!
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Morgen nog limbo's ergens aan de kust?
ja, ik en waarschijnlijk nog 2 limbo's naa V-polder
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ok cool, hoe laat zijn jullie ongeveer daar?
rond 11 uur, maar dan moeten de voorspellingen n iet slechter worden.
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
Zag de voorspellingen idd afnemen... Volgens windguru meer wind bij rockanje en oostvoorne. Ik bel of sms wel ff morgenochtend.
|
|
|
Parkie
|
.... en waarschijnlijk nog 2 limbo's naa V-polder
Dan hoop ik wel dat die 2 Limbo's mij nog bellen als ze mee gaan......
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
hoe was vrouwenpolder? Oostvoorne was best OK, wind trok zelfs aan einde van de ochtend, alleen vrij druk door de onshore wind.. maar ja beetje hoogtelopen dan ging het best ;-)
|
|
|
(R)Ikke
|
Vrouwenpolder was zooooooooo de BOM
|
|
|
|