(R)Ikke
|
Hoi Lieve vrienden , Kolere, wat heb ik allang niet meer op het water gestaan . Heb gewoon ieder weekend iets te doen, maar komend weekend is het laatste geplande weekend Ik ben nu "meester" rik, dat simpelweg betekend dat ik 13 weken vakantie heb Dus loekie, de mogelijkheden zijn geboren. Kan ik weer leren kiten, shit laatste keer op workum was niet dat je zegt Nou, Basjuh, Limbobandit, Witte, Kitemen @ Loek: kijk even in je inbox Doei
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heerlik dagje Rockanje ...... 2 uurtjes op de vlakwaterspot bij de zandbanken kunnen oefenen aan mijn sprongtechniek ...... gaat steeds beter. Na 3 uur rolden de buien met de daarbij behorende stevige wind het land binnen ... dus heerlik raggen, beuken en sleuren nu ....... spierpijn
|
|
|
Kitemen
|
Morgen ga ik met Luc naar zee.
Als nog iemand vrij heeft en mee wil hoor ik het wel....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Morgen ga ik met Luc naar zee.
Als nog iemand vrij heeft en mee wil hoor ik het wel....
veeeeeeel plezier
|
|
|
Nielsfranken
|
Ik ga morgen met een maat naar Oostvoorne. Waar ga jij heen Kitemen?
|
|
|
Kitemen
|
Wij gaan waarschijnlijk naar Neeltje Jans..
|
|
|
Nielsfranken
|
Aah ok, dan kunnen we niet meeten:) Have fun!!
|
|
|
Basjuh
|
donderdag iemand?
|
|
|
|
Basjuh
|
samen rijden?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
laaaaaang kiteweekend ...........~?
|
|
|
Basjuh
|
niet voor mij.......zaterdagavond moet ik thuis zijn.............dnek ik
|
|
|
Bhold
Geen avatar
|
Aangezien k ook in Limburg woon is dit misschien wel het juiste punt: Iemand ooit de broekstraat in Roermond bij de maasplassen uitgeprobeerd? Er wordt daar veel gewindsurft maar valt er te kitesurfen?
Groet, Bhold
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Aangezien k ook in Limburg woon is dit misschien wel het juiste punt: Iemand ooit de broekstraat in Roermond bij de maasplassen uitgeprobeerd? Er wordt daar veel gewindsurft maar valt er te kitesurfen?
Groet, Bhold
binnenwater ......... mag niet
|
|
|
Nielsfranken
|
Groet, Bhold
Rij even de grens over. Op de Maasplassen bij kessenich mag wel worden gekite. Overigens hoorde ik laatst van iemand daar dat je blijkbaar alleen mag kiten indien je een vergunning hebt (of je moet ergens lid van worden??), maar hier word alleen in de weekend op gecontroleerd. Ook vreemd trouwens, want het staat nergens aangegeven... :S
|
|
|
Bhold
Geen avatar
|
Maar omdat het binnenwater is mag er wel gewindsurft worden :S? Dat vind ik vreemd of lijkt dat maar zo?
|
|
|
Kitemen
|
Windsurfers slaan niet tegen dijken aan, vliegen niet over wegen heen en hangen niet in bomen. Kessenich moet je eig lid zijn ja. Kijk op Masurfspot.be, staat meer info.
Laaaaang weekend lukt mij ook niet.. Zondag Bart Brentjens Challenge, eens kijken wat ik presteer...
Morgen wel! JOEPPIE!
|
|
|
Nielsfranken
|
Morgen en vrijdag lijkt het goed te waaien op Kessenich. Vrijdag sideshore wind... Wie is er van de partij, Kitemen?
|
|
|
Kitemen
|
Morgen vrij dus naar zeeeeeeeeeeeeee
|
|
|
Basjuh
|
naar zee..........
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Doen jullie wel een beetje voorzichtig.....
Het koufront met regen en ellende komt pas in de nacht naar donderdag. De wind krimpt dan naar ZZW, maar tegen de ochtend heeft het front de kust reeds gepasseerd en is de wind naar WNW gedraaid. In eerste instantie neemt de wind wat af, maar eind van de ochtend gaat het straf waaien. Ook krimpt de wind iets meer naar WZW en verlaat daarmee de pure WNW hoek. De luchtsoort is zodanig koud dat er zich zware windstoten kunnen ontwikkelen. In Noord-Holland gemiddeld net geen 30 knopen, maar wel windstoten van 35+.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
weekend ziet er steeds beter uit ......
|
|
|
Bhold
Geen avatar
|
Haha ik wens jullie ofja degenen die gaan veel plezier alvast! En Kitemen die morgen naar zee gaat!
|
|
|
(R)Ikke
|
Inderdaad, op Kessenich moet je lid zijn.......
Om op de dijk te pleuren en over straten te vliegen.
Verder top spottie
Zondag kiten hoop ik, maar dan wel aan zee
@kitemen:Succes zondag, ik heb hem ook een paar keer gereden, maar dit jaar even niet. (ben te dik en dus te langzaam geworden)
|
|
|