TimLimbo
|
morgen wel - in het weekend......
|
|
|
TimLimbo
|
morgen iemand naar zee?
|
|
|
schinnen
|
morgen iemand naar zee?
ik ga, weet alleen nog niet waar zuiden wind, vertrek van uit middelburg.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Nog Limbo's die kustwaars gaan.......?
Windrichting lijkt ideaal voor "secret spot"
|
|
|
schinnen
|
Nog Limbo's die kustwaars gaan.......?
Windrichting lijkt ideaal voor "secret spot"
ik wil morgen ook naar zee, heb je nog gebeld.
|
|
|
|
diesel oo7
|
Hoi LImbo's Long time no see Ik wou de die hards de kans geven om een heerlijk droogpak te kopen. Bij deze verkoop ik mijn NPX lucifer Maat is S Kleur Blauw/wit/zwart Pak is in zeer goede staat nieuwprijs was 600euro mag weg voor 350 Heerlijke aan dit pak is dat je ook aan de voorkant een rits hebt zodat je de kleine boodschap kunt doen zonder je pak uit te moeten doen. Pak is hetzelfde als op de volgende website http://www.tropical-paradise.net/NPX-wetsuits-lucifer-drysuit.htmlVoor foto's mail me even gr
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hoi LImbo's Long time no see Ik wou de die hards de kans geven om een heerlijk droogpak te kopen. Bij deze verkoop ik mijn NPX lucifer Maat is S Kleur Blauw/wit/zwart Pak is in zeer goede staat nieuwprijs was 600euro mag weg voor 350 Heerlijke aan dit pak is dat je ook aan de voorkant een rits hebt zodat je de kleine boodschap kunt doen zonder je pak uit te moeten doen. Pak is hetzelfde als op de volgende website https://www.tropical-paradise.net/NPX-wetsuits-lucifer-drysuit.htmlVoor foto's mail me even gr he wat jammer ......... :'( bij mij is alles large ....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zondag ...... stevige bries ........ kustgangers?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Heej Zorro, hoe is het met west-zuidwest op v-polder ?
Kun je dan opkruisen naar de punt ? Is dat jouw secret spot ?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heej Zorro, hoe is het met west-zuidwest op v-polder ?
Kun je dan opkruisen naar de punt ? Is dat jouw secret spot ?
Nee, met ZW is V-polder off shore .... Neeltje is okee maar $^%$$# .....lopen ......... wordt zondag waarschijnlijk Bdam of Slufter.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Na een heeeeeeele lange tijd maar weer eens naar Kessenich gegaan.. Om 11 uur stonden we met 3-en op het water ........ weer echte Kessenichwind ..... aan .... uit ..... aan ..... uit ....... toch fijn om 2 uurtjes lekker gebeukt te hebben want soms was het best heftig .... (50 knp) er lag trouwens midden in het vaarwater zo'n kl$t@ baggerschipinstallatie ........ levensgevaarlijk .. hopelijk volgende week gewoon een weekendje kust ...
|
|
|
Wimt
|
Zoals je al zei: effe weer naar Kessenich, zodat je devolgende keer weer een dondersgoede reden te hebben, om dat pokke-eind naar de kust te rijden.
Was Kessenich na een half uurtje al zat
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zoals je al zei: effe weer naar Kessenich, zodat je devolgende keer weer een dondersgoede reden te hebben, om dat pokke-eind naar de kust te rijden.
Was Kessenich na een half uurtje al zat
wijs gesproken Wim ......
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zondag dreigt .... eindelijk .... een mooie kitesurfdag te worden.
zonnig ...... 18 graadjes ....windje zuid ..... dus Rockanje of Slufter ....
kustgangers ...?
|
|
|
schinnen
|
zondag dreigt .... eindelijk .... een mooie kitesurfdag te worden.
zonnig ...... 18 graadjes ....windje zuid ..... dus Rockanje of Slufter ....
kustgangers ...?
Helaas kan niet, bijna vakantie.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
wordt op Kessenich nog gekitesurfd .......... ik ga morgenmiddag een kijkje nemen ....
|
|
|
Parkie
|
En Loekie ? Hoewassie ? Was het zo heftig, dat je je board aan flarden hebt geragd
|
|
|
Ocean-Limbo
|
En Loekie ? Hoewassie ? Was het zo heftig, dat je je board aan flarden hebt geragd In bed I am a lover...... on my board I am a beast ..... voor de rest .... Kessie is Kessie ..... aan - uit - aan - uit - aan -uit ...... je kent het wel ... maar toch lekker
|
|
|
schinnen
|
Zaterdag in de namiddag naar brouwersdam, strand zal dan onder lopen.
|
|
|
Parkie
|
Misschien vind jij het leuk om naar een ondergelopen strand te kijken........ Maar als ik dat takken eind rij, wil ik ook kiten, en zie nou niet echt wind staan
|
|
|
Wimt
|
Vandaag Brouwersdam: 1 uur wimd, rest wat in de natuur gelopen. Zag wel kiters bij Vrouwenpolder. Was jij daarbij, Louk?
|
|
|
|