|
jeroen90
|
de luxury kite heeft een soort air in de pads dat er voor zorgt dat je voet er helemaal ingezogen word. En volgens mij dikker als profile. Ik heb ze ook besteld..
|
|
|
emieck
|
ik heb ze allbeij getest en uiteindelijk d eluxery gekocht, maar je voelt niet veel verschil hoor! ik heb de luzury gekocxht omdat ik de kleur vetter vond
|
|
|
Jolien.
|
JEZUS wat duur! Allemachtig
|
|
|
[Pepper]
|
Heb afgelopen weekend ook mijn Luxury kit binnengekregen. Wat mij opviel is dat de meegeleverde schroeven wel erg kort zijn! Ze steken aan de onderzijde van de pads nauwelijks een have mm uit. Daarnaast is het bijna onmogelijk om de schroeven recht boven de inserts te krijgen waardoor de kans bestaat dat je het schroefdraad kapot draait. Als je de meegeleverde heelstraps er dan ook nog eens tussen propt houd je helemaal geen schroefdraad meer over.
Doe ik iets verkeerd of heeft iemand een handige tip om ze er wel netjes op te schroeven...
|
|
|
vottens
Geen avatar
|
Ik heb er zelf f-one foot pads op gezet die zijn vet relaxted. Nieuw setje kost ongeveer 70 euro dacht ik.
|
|
|
Jacobus
|
Ook een bekende en erg goede optie is de combinatie Best hover pads met Mystic straps. Voor €60,- ben je klaar en vond ik lekkerder zitten dan de LF luxury.
|
|
|
® € M © 0
|
Liquid Force Luxury Footstrap Kit 109.00 EUR
die zal ik kopen
|
|
|
Elevation
|
even andere schroeven halen, de korte zijn te kort en de lange zijn te lang... lange zijn gebaseerds op wakeboards.. wakeboards zijn ook wat dikker dan kiteboards...
je moet dus iets ertussenin hebben, 1.5 cm red het wel.. lullige van de pads is dat je voetbanden alleen in het midden maar vast kan zetten, de andere gaatje voor de voetbandne zitten in de pads te ver uit elkaar..
|
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
Bedankt voor de reactie gasten... Ik denk dat ik voor de luxury bindings ga (grinnik_kitesmiley)
Grtz Boompie
|
|
|
Jacobus
|
Heb je al eens zoekfunctie geprobeerd? Lees uiteenlopende verhalen over de luxury pads... Succes.
|
|
|
VincentC
|
Kijk eens naar Underground Pads (47.50) en Mystic Straps (19,95). Heb zelf deze combo, expres geen Liquid Force (te duur, gaan stuk na paar flink harde landingen) en Best Hoovers (na tijdje slijten ze uit, air gaat stuk) genomen. De Underground Pads zijn gemaakt van een soort Wakeboardfoam en super soft en dik. Icm met de Mystic Straps echt een super combo, wordt er echt ingezogen en zitten super comfie. Heb je voor 67.50 een topcombo. Linkje hoe de pads eruit zien: http://famousfrank.com/en/NEW-Underground-pads-straps_388_4105.html
|
|
|
MCdrijver1
|
zitten er op de 2008 nobile 555 wel fatsoenlijke pads / straps. zit te kijken voor een 555 of 666 o i d maatje 134. x .41 ofzo maar moeten wel betere of zelfde pads / straps op zitten als mijn naish thorn
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
Ik kan de liquidforce bindingen misschien goedkoper krijgen.... Maar andere opties zijn altijd welkom (grinnik_kitesmiley)
Thx
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
Ik heb de Liquid Force Luxury pads gekocht... (grinnik_kitesmiley) Mega verschil iig met de nobile555 pads die er op zaten.
Nu alleen nog wind om ze uit te testen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|