Wat...

Bart13

Geen avatar

Oktober 23, 2007, 22:58:41
edit2Rapporteer  
Voorn een site zou je graag online zien. Dus eentje die nog niet echt bestaat maar waar jij van denk hmm dat lijkt me wel wat
Ethicus

Antwoord #1 Oktober 24, 2007, 02:21:30
edit2Rapporteer  
Als ik hier een goed idee neerzet, vraag jij zeker snel de goede domeinnamen aan + copyright en patenten ehhh?!?! Nice try.
Kevin

Antwoord #2 Oktober 24, 2007, 02:57:25
edit2Rapporteer  
Dat denk ik ook ethicus maar kan ook zijn dat ie gewoon zin heeft om een site te maken doe maar een site met alle kite dvd's gratis te downloaden dat lijkt me wel vet en dat is er ook nog niet (maar dat kan ook komen doordat het niet mag maarja boeiuhh )

mzzl Kevin
Jarno

Geen avatar

Antwoord #3 Oktober 24, 2007, 03:17:19
edit2Rapporteer  
Als ik hier een goed idee neerzet, vraag jij zeker snel de goede domeinnamen aan + copyright en patenten ehhh?!?! Nice try.

denk ik ook... maar om m toch maar te helpen:

een zoekmachine die in alle nederlandse sites kan zoeken.

stel ik zoek een computer muis, kan ik naar marktplaats en naar nog tien andere sites, maar als er nou eens 1 site kwam waar ik resultaten krijg van al die sites....

weet alleen niet of dat mag..

succes, ga je rijk mee worden ;-)
Vinni

Antwoord #4 Oktober 24, 2007, 03:22:52
edit2Rapporteer  
Alsjeblieft jarno: http://www.advertentiezoeker.nl/
Jarno

Geen avatar

Antwoord #5 Oktober 24, 2007, 04:37:54
edit2Rapporteer  
o really?

- zucht -
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.