|
|
Micky
|
Gaaaaaappppp
|
|
|
Morres
|
ka nje mooi achter staan PS: TrampStamp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gehaktdag
|
ja precies lekker clichematig bezig met aziatische wuiven die ook allemaal zo FUCKING KJOET kijken! en blonde en dikke prammen uit duitsland/zweden. Ik zeg doen, hoppa!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
van een mooi bord kan je niet eten is mij wel eens gezegd...nou geloof me, echt wel en je houd nog wat over om naar te kunnen blijven kijken
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
We gaan even wat dieper op zaken in heren... En bekijken de materie van wat dichterbij...
|
|
|
wouterb
|
Mark, niet om het een of ander maarre; vlieger jij nog wel eens, of heb je ze al in de verkoop? lol. veel meer als 'boobs n butts' zie ik niet meer van je. Wel van goede kwaliteit overigens. Ieder zijn kwaliteiten zeg ik maar.
|
|
|
PeeWee
|
Inderdaad Markie, Kiten met je kadaver , of ben je zo opgepompt dat je wetsuit niet meer past . See joes (or not)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hahaha, ik kan niet anders dan toegeven dat het de laatste tijd erg mager is, dat kiten,maar het lukt gewoon niet door omstandigheden. Vandaag stond de shizzle klaar maar de wind liet het afweten. (Althans volgens internet)...
Dus dan maar op deze manier ff kontakt houden met de kite community. :-)
Lataaaaaaaa!!!!
|
|
|
|
|
|
Morres
|
alleen op de rode zee :+
|
|
|
Micky
|
Zukke lekkere achterwerkies ben ik nog nooit op zee tegengekomen Theo, wij leven in het verkeerde land.....te koud te koud en te koud! Wat soms ook wel weer zijn voordelen heeft...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Blijft toch wel een mooie meid die Susi Mai, lekker natural!
|
|
|