beste mensen,
ik ben deze week naar 3 shops geweest,
wat mij opviel is dat de meeste mensen die er werktte echt totaal geen moer verstand hadden van de producten die ze verkochten.
tevens kreeg ik bijdehante opmerkingen enzo.
vandeweek bij kater, meneer had 30 minuten nodig om naar mij toe te komen, verder had hij zeer weinig te vertellen en alle info die ik kreeg kwam uit boekjes, info die zoiezo de helft van dit forum uit het hoofd kunnen.
het coraaltje: daar wouden ze me niet eens helpen omdat ik enkel om een leash kwam.
vanmiddag bij vd berg in hoorn.
kom er binnen, stond een meisje die vriendelijk goeiemiddag zij, altijd goed dus.
toen liep ik naar de kassa, werd ik aangekeken of ik een mongool was.
vroeg ik om een leash die achter meneer in het rek hing, moest meneer eerst iemand halen die er verstand van had, waarop ik antwoordde dat hoeft niet ik moet die gewoon hebben.
naja meneer ging tog de expert halen, meneer de expert zij nee we hebben geen langere leash, toen ik later de meneer wees dat er slingshots tussen hingen zij meneer naja ok.
toen knooptte ik hem aan me bar om te kijken of hij idd wel lang genoeg was, naja dat was hij,
meneer wou nog wel de opmerking maken ''wat een bij elkaar geknutseld ding'' waarop ik antwoordde dat het 1 van de betere shockwave barren is die hij ooit gezien heeft
:)pimped by elrudo
wat een knuppel die gozer.
1 ding is zeker, ik ga voor geen goud meer naar vd berg in hoorn,
her oudere personeel stond geloof ik bij die nieuwe winkel van ze, die mannen wisten wat service was.