riesie
|
Bij decathlon is trouwens de park 12 compleet met stang uitverkocht. Vind je het gek voor maar 1659 euro,
|
|
|
kitert
Geen avatar
|
Hallo, Ik ben voor iemand op zoek naar een goedkope kiteset 7&9 meter + bar. Degene is nog beginnend, en het moet een makkelijke en veilige kite en bar zijn. Weet iemand toevallig nog een leuke aanbieding voor overjarige, of 2e hands/test kites? Het maximale budget is 1000 euro in totaal.
|
|
|
geloof68
|
MP of Ebay, success met vinden!
|
|
|
Morres
|
Bij decathlon is trouwens de park 12 compleet met stang uitverkocht. Vind je het gek voor maar 1659 euro,
Uh, ik neem aan dat je het teveel geld vind?..
|
|
|
|
|
tgroot
|
http://bit.ly/11ifEbYYouri zoon 2012 bordje nieuw 349 lijkt me een mooie deal? Goedkoper ga je hem niet vinden neem ik aan . .
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lijkt me zeker een goede deal! Mooi boardje ook. Ik weet niet wat je weegt, maar is 41cm tegenwoordig ook de maat die Youri zelf vaart?
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Geen ervaring mee, maar over het algemeen zijn demo kites weinig gebruikt en is er ook vrij zuinig mee omgegaan.
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Weet iemand of de nieuwe North Entity (NTT 2013) foot/straps goed passen op een Xenon Infra 2012, 136/41? Zie dat North met Fasttrack werkt dus moet maar net passen. En dan heb ik het over de L/XL variant.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wat HaPe al zegt, weinig gebruikt en zuinig mee omgegaan. Alleen ze liggen tijdens demodagen wel de hele dag op het strand te flapperen, dus check de TE als het even kan.
|
|
|
|
Nijlpaard.
|
vertigo, is een top shop, wij hebben daar lessen/cursussen gevolgd en zelf onze kites, board, trapezes, wetsuits gekocht! geen klachten mee Top shop dus maar geen ervaring over die demo kites.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Eens met Nijlpaard! Lieve mensen bij Vertigo :-)
|
|
|
Gehaktdag
|
link werkt niet meer
|
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Mooie aanbieding. Op ebay gaan ze al voor nog iets scherper weg. 335 heb ik ze al zien staan. in duitse webshops rond de 370
|
|
|
|
|
|
Remco86
Geen avatar
|
Bij www.you-love-it.eu is al het spul van vorig jaar in de sale. Duitse shop, prima service! Heb er zelf een 2013 Cab. Switchblade 7m2 voor € 645,- aangeschaft, gratis bezorgen binnen Europa.
|
|
|