|
JTP_Joost
|
ook de psycho 2 is een lekker warm pak natuurlijk! echter raadt ik je wel aan gewoon een paar pakken te proberen sommige pakken kunnen jou misschien helemaal niet lekker zitten... succes!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
als ik het goed heb moet je zorgen dat ie semidry is (waterdicht)
|
|
|
|
|
seB
|
ik heb de ripcurl E-bomb super pakje wat mij echt super past, en vooral dat laatste is belangrijk. Neem in de winkel tijdens het passen even de moeite om verschillende maten en verschillende merken te passen. Alle bovenstaande pakken zijn goed je moet alleen even kijken welke jou het beste past!
Succes
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zo is dat zeker, althans van velen gehoord en.......... vanmiddag heb ik 'em zelf aangeschaft, de Psycho 2, wat zit dat onwijs lekker. ben benieuwd op het water. kost wel wat maar dan heb je écht wat. Ik hoor ook goede dingen over de Ripcurl E-bomb, ken het pak verder niet. toch maar eens wat passen is vaak het beste om goed te oordelen. Mystic pakken type Crossfire en Cure zijn ook goed. succes!
|
|
|
Langbeest
|
Psycho2 yihaaaaaaa Natuurlijk wel even passen, blijft toch persoonlijk. Hoor ook veel goede dingen over Rip Krul
|
|
|
Geen
|
Als je geen psycho 2 centen hebt, zoal smij, haal dan een mystic crossfire, superchill pakkie, heb het er geeneen kee rkoud in gehad. spatah
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
ION 4/5 element serrie's kun je bij Aquatrends Muiden krijgen en voor 90 eurries en je moet er snel bij zijn OP=OP
|
|
|
franco
|
ik heb ballen, en ga in mij zwembroek HAHAHAA
|
|
|
Liflaf
|
zeker nog een maand doorvaren met je 5.3 en dan pas je psycho 6.2 aantrekken, stelletje kouwkleunen. Wel een toppakkie hoor!
|
|
|
|
pim89
|
C -skins zijn ook goede pakken. Ze komen uit dezelfde fabriek als de Oneill pakken. De pakken hebben ook die soort luchtbelletjes tussen de lagen stof. Net als de Psyco Freak. Deze pakken zijn wel 100 euro goedkoper..
|
|
|
¦Tim¦
|
NPX Zealot is ook een zeer warm pak voor zn dikte...
|
|
|
Nature
|
ION 4/5 element serrie's kun je bij Aquatrends Muiden krijgen en voor 90 eurries en je moet er snel bij zijn OP=OP AHUUUUUUUUUUM Aquatrends zit al een eeuw in almere
|
|
|
|
Surfrik
|
Ik heb de neilpryde 5000 serie is ook heel goed afgewerkt en warm. En zodra de temperaturen echt laag worden doe ik er een onder pak onder. Is een soort van shorty alleen dan zonder kraag en mouwtjes. Geen irritatie dus en de dubbele laag is zeer warm.
|
|
|
Kevin
|
Neilpryde 5000 serie is zeker heel warm maar alles behalve sterk Heb hem nu nog maar ding zit vol gaten gelukkig heb ik nu GUL wetsuit sterk en super warm alleen lastig te krijgen. Later Kevin
|
|
|
Mees..
|
ik heb gister nog met m'n psycho II 2/3 gevaren. nergens last van gehad. Echt een toppak dus.!
|
|
|
|
Mauro
|
O'neill heeft inmiddels een nieuwe.. de Freak.. Ziet er superwarm uit!
|
|
|
wascal
|
neem alsjeblief geen neilpryde; ben er helemaal klaar mee. na 1 seizoen is de kraag al kaas! 4000 serie dan.
|
|
|