Poeri
|
Ik ga um ff kopen, goede kwaliteit op youtube
|
|
|
Morres
|
mwah kwaliteit is redelijk, en wat jammer is, is dat er standaard een beetje zoom in de lens zit, geen groot(of groter)hoek dus
|
|
|
TtHoM@s
|
mwah kwaliteit is redelijk, en wat jammer is, is dat er standaard een beetje zoom in de lens zit, geen groot(of groter)hoek dus
klopt idd, ik heb er nu ook 1tje thuis liggen, hier een filmpje er van het wake boarden :
http://www.vimeo.com/1803412
ja beetje dom, tegen het licht in gefilmt sommige stukjs zijn met het licht mee dan is het wel aardig beeld
|
|
|
Retard
|
Het kite gaat je beter af
|
|
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Er komt zekers nog wel 1 geheugen kaartje bij, xd ofzo ? P.S.: Lekker vlak water daar
|
|
|
|
Poeri
|
op die site foto's dat je um ook aan je hoofd kan maken, maar dat zit dus zwaar verziekt!!!
breng um maar terug denk, helm heb ik ook geen zin in hehehehe
|
|
|
TtHoM@s
|
Er komt zekers nog wel 1 geheugen kaartje bij, xd ofzo ?
14€ heb je 2 keer 2GB kan je 2 uur filmen reslulutie dan 640*420 (ongeveer ergents in die buurt:P) en 30FPS
|
|
|
Morres
|
op die site foto's dat je um ook aan je hoofd kan maken, maar dat zit dus zwaar verziekt!!!
breng um maar terug denk, helm heb ik ook geen zin in hehehehe
Ik monteer 'm ook op een helm, kan prima, filmen op het water terwijl je kite kan eigenlijk alleen maar via een helm, tenzij je een constructie maakt over je rug zoals je soms ziet, of als je m in de kite hangt..
|
|
|
Tim!
|
off topic maar welk liedje is dat in het filmpje?
|
|
|
Mr.Klip
|
fort minor - remember the name....
Alstu
kga em ook maar ff halen...
|
|
|
JO'Neill
|
Afgezaagd :S....dat nummer is al ZO vaak gebruikt in filmpjes!
|
|
|
Mr.Klip
|
Afgezaagd :S....dat nummer is al ZO vaak gebruikt in filmpjes!
Idd!
|
|
|
Tim!
|
Ok bedankt, euhm heb het nog niet veel gehoord...
|
|
|
*Maximus*
|
is hij het geld waard of denken jullie dat je beter iets anders kan kopen??
|
|
|
Taco.
|
kom op zeg..... het beeld is echt superslecht. Of zijn jullie gebrainwashed door de youtube-standaard.. Alles ziet er scherp uit op als je het kijkt op 1x1cm.
Bovendien: als je dat ding draagt terwijl jezelf flink beweegt, (niet ongebruikelijk bij kiten) wordt het totale beeld wobbeldebobbel. Echt zonde van je geld.
|
|
|
Morres
|
als je onboard wilt filmen is het echt wel het geld waard hoor, je hebt tenslotte voor 105euro een waterdicht en shokbestendige camera, overigens morrow=taco: de filmpjes op youtube zijn slechter dan het origineel, toegegeven is het best niet van de hoogste kwaliteit, maar voor 100euro incl montage materiaal mag je ook geen hd kwaliteit ofzo verwachten en andere optie is een waterdichte olympus(of ander merk), maar die is vele malen moeilijker te monteren. Als je echt prof. wil opnemen moet je een bulletcam pakken met een PVR. Mja, dat kost al gauw enkele honderden euro(tegen de 1000) en is niet standaard waterdicht )PVR niet)
|
|
|
|
Taco.
|
Deze schijnt de betere te zijn in zijn klasse (dus de compacte helmet cams met recorder). http://www.vholdr.com/Wel andere prijsklasse, maar volgens mij tussen de cam met waterdichte behuizing (of lbulletcam met recorder) en dat flutding (atc2000) in. blijft behelpen met die helm camera's
|
|
|
|