Wie kent 'm niet, op kitehigh en hanglos bekend als
Idefixe! In het echte leven gaat hij door het leven als
NKV-er Tom Rotmans, Als hij niet aan het werk is, is hij aan het kiten, maar omdat 'ie zo druk is met de
NKV, komt van dat kiten soms ook niet zoveel. Zo is Idefixe bijvoorbeeld deze week al 2 hele avonden zoet met
vergaderingen met verenigingen en overheidsinstanties...
Dan zeg ik op mijn beurt, maargoed dat het te donker is om te kiten!
Als hij dan aan het kiten is,
sloopt Tom nog wel eens een en ander, niet bewust natuurlijk, maar gewoon materiaalpech... En dat werd Tom éven teveel vorige maand
Loslatende stiksels deden hem toch afvragen wat hij nu weer moest doen.
Daarom, op initiatief van
KappuhH (onze verse moderator), een beetje hulp van
Morres en met de genereuze medewerking van
Gaastra en
Intersurf Sneek, presenteren wij van
KiteHigh graag het volgende:
De help-Idefixe-de-winter-door inzamelings actie!Wat is het plan? Geld inzamelen voor een nieuwe kiteset voor deze man, die van hot naar her vliegt om ook jouw spots open te houden!
Hoe zit het in elkaar?Bert den Boer van
Gaastra Nederland &
Intersurf Sneek zeggen dit: Wanneer er €709,- wordt ingezameld ontvangt onze grote vriend Idefixe een
Gaastra Max2 14m, compleet met bar en lijnen. Maar dat is niet alles, Gaastra & Intersurf verdubbelen dit bedrag en geven daarmee Idefixe óók nog een
Gaastra Max2 10m.
Een prima nieuwe kiteset voor
NKV's bezige bij.
Hoe werkt het?Simpel, stort een bedrag naar keuze op het volgende rekening-nummer: NIET MEER NODIG!
Er komen dagelijkse updates m.b.t ingezamelde geld.
Genoeg gelezen, open je Internet Exploders, FireVos of whatever en ga naar je inlogpagina van je bank!Ik begin direct met €10,- te storten!
Deze actie wordt, zoals je al gelezen had, mogelijk gemaakt door:
www.Gaastrakites.nl /
www.GaastraKites.com www.IntersurfSneek.nl www.KitesurfVereniging.nl Ben jij al Lid?
www.KiteHigh.nlNog € 0,- te gaan