Vinni
|
@Alferink klik er maar eens op 2x dan zie je dat die met 6 puntjes omhoog gaat telt het wel mee hoor. Dat kon ja, maar nu niet meer.
|
|
|
Power Zone
|
Ben ik met alle voorzichtigheid en doodsangst mijn eerste sprongetjes aan het maken zie ik ie gast in dat filmpje echt enorme sprongen maken... enge dingen die kites... misschien moet ik gaan wndsurfen Wel even op die knop gedrukt natuurlijk, hoop dat ze het aan jou overmaken Ruben.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
@Alferink klik er maar eens op 2x dan zie je dat die met 6 puntjes omhoog gaat telt het wel mee hoor. Ik kan ook maar 1keer stemmen hoor.. hoe vaak ik ook klik. Vorige keer kon je inderdaad zoveel keer stemmen als je wou, maar dat hebben ze nu anders gedaan. wel zo heerlijk eigelijk
|
|
|
martijn
|
done.
mooi filmpje!
|
|
|
DHSKite
|
ik zeg dat ruben een rondje moet doen, aan alle mensen die hebben gestemd! Kom op ruben, als een echte gulle Nederlander trakteren!:-P (als die wint nat.) gestemd..
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik zeg dat ruben een rondje moet doen, aan alle mensen die hebben gestemd! Kom op ruben, als een echte gulle Nederlander trakteren!:-P (als die wint nat.) gestemd.. Wie vraagd word overgeslagen!
|
|
|
DHSKite
|
ik zeg dat ruben een rondje moet doen, aan alle mensen die hebben gestemd! Kom op ruben, als een echte gulle Nederlander trakteren!:-P (als die wint nat.) gestemd.. Wie vraagd word overgeslagen! gelukkig vraag ik met een -t- en niet met een -d-.. dus ik doe weer mee! toch? overigens vraag ik niet.. Gebiedende wijs, hij móet een rondje doen! (*zeikmodus off*)
|
|
|
jurrr
|
ik heb al 5 keer op ruben gestemd telkens op school en 1 keer thuis
|
|
|
Geen
|
@Alferink klik er maar eens op 2x dan zie je dat die met 6 puntjes omhoog gaat telt het wel mee hoor. zou nog maar ff goed kijken, hier doet ie t namelijk niet hoor
|
|
|
Lex
|
Done..op school en hier
|
|
|
|
Ruben LEN10
Geen avatar
|
Yooo gasten...Thanks voor jullie hulp!! Toch wel maas om 4500$ te winnen met een filmpje...Dat doen die Fransen goed! Nu maar hopen dat ik bovenaan blijf staan En dat trakteren doe ik wel doormiddel van bruute footage deze winter!! Zal jullie de winter aardig doorhelpen als ik goede condities krijg in SA or OZ. Vast wel, gheghe! En als dat nog niet genoeg is, ik zal ook aan jullie denken als ik een fles champagne opentrek als ik win! Aight, Peace! LTR Ruben
|
|
|
Micky
|
Thx voor onze hulp en dan in je uppie Champie drinken.... Ik alleen heb al voor 63 punten gezorgd... Moet wel een verdomd mooi filmpje worden, Ruben!
|
|
|
vissie
|
ja inderdaad.. echt gewoon 5 minuten keiharde kite actie:D
|
|
|
leeany
|
hahaha mooi dit
|
|
|
DHSKite
|
haha, Ik denk dat dat filmpje wel goed gaat komen.. en dat ie wint ziet er ook wel naar uit.. ___ Wanneer is eigenlijk einde contest? en als je zo naar de stemmen kijkt, maakt nr. 2 toch geen schijn van kans?
|
|
|
|
Stanley
|
Volgens mij gaat Ruben dit op zijn sloffen winnen kan hij het gat voor ons Idefixe niet dichten of zijn 2008 materiaal doneren
|
|
|
Micky
|
Volgens mij gaat Ruben dit op zijn sloffen winnen kan hij het gat voor ons Idefixe niet dichten of zijn 2008 materiaal doneren
Ruben.......??????
|
|
|
|
|
Morres
|
Klaas=baas maar heb al ff gestemd weer Auriol is ook vet hoor..
|
|
|
Micky
|
Klaas=baas maar heb al ff gestemd weer Auriol is ook vet hoor.. Had hem net gezien....lekker veel oude school....
|
|
|
JO'Neill
|
ja inderdaad.. echt gewoon 5 minuten keiharde kite actie:D
Bedoel je 50??
|
|
|