|
R.B.
|
Heej ouwe schijt beer (whaha). Nie ech veel respons zo he.
Ik ga wel weer maar ga pas eind aug.
Maar succes.
|
|
|
Marten
|
YOURI !!!
ik zit er binnekort weer. Eerst eventjes rijbewijs halen en dan op naar Red Sea Zone! IK zie je daar wel weer hey! was wel een chil weekje vorig jaar!
|
|
|
Youri Blokdijk
|
ik heb nog niet geboekt want alleen op een kamer vind ik ff te duur en niet gezellig. misschien als er mensen zijn die kamers willen delen net als vorig jaar , ben ik altijd wel voor in , scheelt weer wat euros.
|
|
|
rikjonker
|
Ik zit zelf ook te denken aan 15 dagen el gouna. Liefst 22 juni tot 3 juli, maar 18 mei tot begin juni ook optie. Ik hoor wel of er nog animo is.
|
|
|
Power Zone
|
Wij (ik en een vriend) zijn er van 7 t/m 17 Mei voor de eerste keer
|
|
|
Youri Blokdijk
|
juni tot augustus gaat m voor mij niet worden , ik werk bij de KLM en dat is hoogseizoen bij ons dus ik kan echt niet weg dan. 15 dagen is wel vrij lang voor el gouna vorig jaar was 10 precies lang genoeg. aangezien er in het dorp zelf niet zo heel veel te beleven is. vooral als de wind op is
|
|
|
|
|
|
Morres
|
ik heb ff genoeg gereisd denk ik
|
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik via Neckermann, Skytours leek het goedkoopst, maar daar kwamen nog allerlei kosten bij, waardoor het uiteindelijk maar 20 euro scheelde en aangezien ik dat soort valse advertering haat heb ik voor 20 euro meer bij Neckermann geboekt in het oceanview ipv rihanna inn.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat is de beste (windzekerste) periode voor El Gouna ?????????????
|
|
|
|
opjebekrol
|
Arme Youri niemand reageert meer op zn vraag
|
|
|
KiteGirL
Gast
|
Heeeeyyyyy Youri,
wil ook 2e week in mei Egypte onveilig maken. Weet alleen niet zo goed of dat El Gouna of Sharm el Sheikh word. Weet niet wat toffer is.
Maar wie weet, moet alleen nog reisje boeken. Was ff vergeten dat het ook meivakantie is deze periode. Beetje jammer............
groetjes
|
|
|
Rodolfo
Geen avatar
|
Ik sta op het punt om 1-8 juni te boeken bij Ocean View, wie gaat er ook die week? Groeten Rodolfo
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo'n kitehigh reis lijkt me op zich wel leuk, maar waarom El Gouna? Ik heb nog nooit iemand gesproken die daar echt heel vaak wind heeft gehad. Ik ben zelf de enige volgens mij (en dat bleek toeval te zijn achteraf)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zo'n kitehigh reis lijkt me op zich wel leuk, maar waarom El Gouna? Ik heb nog nooit iemand gesproken die daar echt heel vaak wind heeft gehad. Ik ben zelf de enige volgens mij (en dat bleek toeval te zijn achteraf) Ik heb 2x goede wind gehad.... Dat was in de periode maart en april. In de kiteboarding.de magazine zie ik ook steeds meer info over Somabay. http://www.7bft-kitehouse.com/http://www.thebreakers-somabay.com/Je zou ook met Kitehigh camp mee kunnen gaan naar Duitsland. Helaas zit ik in die periode op Bonaire maar zal aan jullie denken
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik had over zeven dagen in oktober 5 dagen met wind, waarvan 3 boven de 6 Bfrt (dat was wel vet!). Maar de drie weken ervoor had het helemaal niet gewaaid.
Ook op de Duitse fora zijn ze het er niet over eens of het nu wel of geen goede windzekere spot is.
Enne, HJ: waar zit jij tijdens het kitecamp in Deutschland? Kan het niet lezen....(zou ook kunnen dat ik het niet WIL lezen....)
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
In mei of juni zou ik eerder naar Tarifa gaan.
Veel wind, lekker eten, in die periode nog niet te druk en te duur,...
|
|
|
|
thefly
|
yep, el gouna in mei dat wordt 'm :-) :-)
ErikB: ga je toevallig met een groep van +-15 mensen uit omgeving R'dam? daar sluit ik mij nl bij aan!
gr
|
|
|