Tim_GTS5
|
Iemand een idee of er in Friesland niet ver van de afsluitdijk een mooie snowkite spot is ?
|
|
|
svenpronk
|
Hier hetzelfde probleem waar in Friesland?
|
|
|
Idefixe
|
Heb een mooi plekje op het oog hier in lelystad. Morgen maar ff kijken dan
|
|
|
johan
|
Ik ben er ook klaar voor. Snowboard, boots, 7 en 10 meter kites, vrije dag, sneeuw en wind. Vandaag lijkt ideaal. Als ik hier een veldje rond Amersfoort vind dan post ik het hier.
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga het bij de torenvalkweg in lelystad proberen. D'r is hier vanacht een lekker beetje sneeuw bijgevallen!
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik he ook alles klaar liggen ga zo even op zoek naar een veld in de polder tussen alphen en leiden
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ik he ook alles klaar liggen ga zo even op zoek naar een veld in de polder tussen alphen en leiden GA je niet naar Scheef????????
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
het ziet er Ik ga het bij de torenvalkweg in lelystad proberen. D'r is hier vanacht een lekker beetje sneeuw bijgevallen!
het ziet er ijzig uit hier in hilversum zoveel is er niet gevallen idefixe. hoe laat ben je daar dan kom ik ook even kijken
|
|
|
NIELZZZZ
|
@ erik ,lieverd kan jij wel wegkomen uit dat grensgebied dan met al die sneeuw. en snowkiten gaat niet met zw op scheef,dus ga met me zwager straks even kijken naar een veld hier in de buurt anders kom ik nog wel naar scheef maar hier sneeuwt het als een gek.....
|
|
|
Idefixe
|
Ik mot nog even fatsoenlijk handschoenen scoren ( winkels zijn hier zowaar een keertje op zondag open ) Ik wil er om iets van 13.00 zijn.
|
|
|
Idefixe
|
d'r staat nu zo'n 20 knoop hier. 8m dan voldoende?
|
|
|
Joris
|
Jow ergens omgeving Delft... Wie heeft er suggesties? Ik dacht ergens op zon weiland een stukje ten zuiden, uurtje of 2
|
|
|
Idefixe
|
Had Vinnie net aan de tel. komt nu ook richting lelydorp ik ga nu ff handschoenen scoren en ook onderweg.. Latersssssss
|
|
|
Stuff
Geen avatar
|
Jow ergens omgeving Delft... Wie heeft er suggesties? Ik dacht ergens op zon weiland een stukje ten zuiden, uurtje of 2
Als die wind (volgens de voorspelling) naar west draait, zou je dan niet beter gewoon et strand kunnen pakken?
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Ppff het mooie grasveld was dus recent omgeploegd. Verder wezen zoeken naar een geschikt veld. Nadat we een mooie wei hadden gevonden toch maar even aanbellen bij de boer om het netjes te vragen. Nou die vent ging helemaal over de rooie. Ik riep nog "hallo...... we vragen het alleen maar hoor....) Hij stuurde ons door naar een grasland bij de Knardijk. Niet optimaal maar het was te doen. Helaas , zodra de eerste meters waren gemaakt werden we door een andere boer eraf geknikkerd. Ff daarna was de wind helemaal verdwenen......
|
|
|
NIELZZZZ
|
wij zijn in woubrugge nabij leiden een weiland op gegaan en superspot alleen viel na een half uur de wind weg wel super vet om te doen,hoop het snel nog keer te kunnne doen met een goede wind
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Vandaag gewoon op de Slufter geweest met het Snowboard. was goed te doen. Wind was gewoon goed en er lag genoeg sneeuw. Voortaan alleen een grotere kite mee. 5 meter is toch te klein maar kon er net mee hoogte houden.
|
|
|
Henny R.
Geen avatar
|
Na de toch enigszins matige sessie in Lelystad ben ik nog wel even met mijn vrouw samen wezen langlaufen. Precies tijdens de enige opklaring van de dag, was toch best leuk, maaaarrrrrrr: Niets maar dan ook helemaal niets kon op tegen de snowkite sessie van vanmorgen.
Direct toen het licht werd op mijn fiets gestapt, met 12m kite en ski's op mijn rug. Moest nog even een niet geprepareerde dijk af, dus toen de fiets en de ski's maar even verwisseld :-) en hoppa. Beetje klein veld (3 kampjes land, met toestemming van de hele aardige boer, ja, ja, die zijn er ook Idefix !), maar dat ging best, net genoeg wind om met een tevreden gevoel een paar uur te laat naar m'n werk te gaan...
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vet.... Wil ik ook wel eens doen. Dan ben je er nou toch wel een beetje laat mee
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Zijn er mensen die het morgen nog ergens willen gaan proberen? volgens mij kan het hier en daar nog wel. sommige velden liggen nog vol sneeuw.
|
|
|