Een goede dag,
Ik wil graag de mening van jullie van het volgende idee.
Ik ben ook van plan te gaan beginnen met kite surfen.
Heb er ongeveer 1500e voor apart liggen.
Nu kan ik naar de winkel gaan en alles nieuw kopen.( alleen weet ik nog niet wat)
Maar nu weet ik dat de winkel (bij Oostvoorne EuroF…) ook wel een redelijk groot aanbod 2de hands heeft liggen.
En dat ik in plaats van 1 kite en 1 boardte nieuw koop. Dat ik misschien 2 kite’s en 1 board 2de hands kan kopen. Want ik had begrepen dat als je beginner bent niet echt veel uitmaakt of je nu een 2008,2009 of op een 2010 kite hebt. ( als het niet zo is hoor ik het graag.)
Ik had ook begrepen dat je toch eigenlijk wel 2 kite’s moet hebben, (en zeker als je langs de kust woont) om regelmatig te kunnen kite of om te verkomen dat ik voor niks naar Oostvoorne ben gereden. Vandaar de 2 kite’s en dat ik volgend jaar echt nieuwe spullen ga kopen.
Stel dit is geen goed idee, en jullie zeggen koop gewoon nieuw. Wat zijn dan een beetje de aanrader's van dit moment??
Ik ben 28 jaar 1.95 m. 80/85 kilo.
Ervaring:
- 2 lessen kitesurft
- 6 jaar gewoon kite
- 4/5 jaar met verschillende C.qauds en een buggy gevlogen
- Klein beetje weakboarden en 8 jaar snowboard ervaring
Zat zelf te denken aan een Beas Waroo en om mee te beginnen, de 11m en later de 7m er bij de te halen.
Zijn er mensen met andere voorstellen/ ideeen/ merken/ opmerkingen of tips hebben dan hoor ik het graag.
Ben niet echt van het typ dat via internet of particulier (marktplaats) koopt. Maar meer uit de winkel en een bonnentje ( misschien wel een beetje ouderwets, maar als de spullen niet goed zijn kan te minsten terug, en verhaal halen)
Al vast bedankt voor de moeite,
Gr. Nick