Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Schijnt dat de stroming altijd heftig is @ Ouddorp, maandje geleden was ik er ook ongeveer....flinke golven + stroming = niet terugkomen waar je vandaan kwam . Deed er ook geen moeite meer voor om terug te komen, lekker in de golven spelen .
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Vandaag met Gijs op Ouddorp geweest. Eerst met de 10, vanaf 12:00 met de Zephyr. Welk veel stroming, daardoor niet zo vaak gesprongen. Want het was verdomd lastig om weer hoogte te winnen.
Wacht even, was jij dat die tegen me zei dat het niet zoveel was? Pff ik dacht later pas van 'die kwam me bekend voor zeg' Veels te lang geleden... Maar het ging voor geen meter voor mij helaas. Was ik al bang voor maarja...
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Wacht even, was jij dat die tegen me zei dat het niet zoveel was? . zeker veels te lang geleden.... Ik had je niet herkend. Ik zal de brabo vlag maar weer eens gaan meenemen. haha
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wacht even, was jij dat die tegen me zei dat het niet zoveel was? . zeker veels te lang geleden.... Ik had je niet herkend. Ik zal de brabo vlag maar weer eens gaan meenemen. haha Dus toch? Haha sorry man, het beeld was een beetje vervaagd
|
|
|
Jeffro
|
Zaterdag is de dag waarop het weer gaat gebeuren...lekker met m'n ex-verloren F-one Acid knallen . Wie gaat waar? Ik wil iig de hele dag gaan...
|
|
|
|
Jeffro
|
Roompotje, Neeltje Jans is erg sideshore. Ouddorp is qua wind wel de beste maar qua stroming is het best zwaar daarzo...
|
|
|
paul56
|
Om 11:00 op de ZM een zwak windje. Maar met de Zephyr kon ik heerlijk cruisen en zelfs springen. Wat een TOP kite ThumpsUp. Een uur later was de wind perfect voor de Catalyst 10. HOOOGE sprongen gemaakt. Landingen gaan nog niet allemaal goed. Maar de vooruitgang zit erin.
|
|
|
Jeffro
|
Ik was zelf rond 1u @ brouwersdam...was weer een serieuze klotsbak . Paar keer leuk gesprongen & wat backroll's gedaan...voor de rest niks nieuws kunnen/willen proberen! Ach...volgende keer beter .
|
|
|
|
|
|
paul56
|
ik was met Gijs vanochtend op de Slufter. Wind was matig tot slecht Een uurtke redelijki kunnen varen, maar daarna was het over.
|
|
|
stefan-fone
|
Zaterdag mensen oostvoorne , zandmotor mss te aflandig.
|
|
|
-Martijn-
Geen avatar
|
Ik wss, tenzij de wind nog verder af gaat zwakken dan ga ik het wss noordelijker zoeken.
|
|
|
stefan-fone
|
Ben er denk rond half 9,als die idd niet afzwakt.
|
|
|
|
BdB
|
aflandig met Zw op oostvoorne??
|
|
|
thefly
|
Wel met zzw, komt ie waarschijnlijk net vanuit de duinen... Slufter of rockanje voor mij dus!
|
|
|
Jeffro
|
Wel met zzw, komt ie waarschijnlijk net vanuit de duinen... Slufter of rockanje voor mij dus!
True! Zit zelf aan rukanjer te denken....doe jij dan eerste of tweede slag?
|
|
|
stefan-fone
|
Idd,dan rockanje een x proberen. Wat is het verschil daar met de eerste of tweede afslag? Hoelaat zijn jullie er morgen? En hoe heet de straat waar jullie parkeren? [edit] Handleiding bericht bewerken
|
|
|
|
Jeffro
|
Ik ga morgen voor rockanje tweede slag, de wind is daar beter dan op 1e slag (schijnt). Check even bij "spots" hierboven op de site!
|
|
|
thefly
|
Ik ga ook voor slufter, wel pas begin vd middag rond 1! Ps Rockanje normaliter 2e slag ;-)
|
|
|