|
Nazar
|
Ben er zeker bij. Denk dat ik toch nog wat dingen kan bijleren.
Goed bezig gasten!
|
|
|
Willy77
|
Ben er zeker ook bij, Beter sommige dingen dubbel dan 1 tip gemist welke je uit een benarde situatie kan helpen.......
Tot de 28ste
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
We zullen niet actief gaan controleren of iedereen lid is. Wel is het natuurlijk altijd aangeraden lid te worden van de vereniging. De Wa verzekering en steun voor het kitesurfen die je daarvoor terug krijgt is onbetaalbaar
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
We zullen niet actief gaan controleren of iedereen lid is. Wel is het natuurlijk altijd aangeraden lid te worden van de vereniging. De Wa verzekering en steun voor het kitesurfen die je daarvoor terug krijgt is onbetaalbaar wanneer komen de pasjes van 2010??
|
|
|
Reflex
|
Beste Manrot, dit is al eens via de mail en via Kh aan jouw verteld. Maar hier nogmaals dan maar: Als het goed is zullen alle pasjes eind Augustus verzonden worden.
|
|
|
Shannon
|
Ik ben dan net op vakantie:( Dikke bummer want had het GRAAG bij willen wonen!
|
|
|
Morres
|
je bereikt wel vooral mensen die al kiten, en die denken het al wel te weten, o pdeze manier
|
|
|
Reflex
|
Shannon,bij voldoende belangstelling zullen wij dit in de toekomst vaker doen.
Morres, het is ook onze doelgroep. Mensen die nog geen kite in hun handen hebben gehad moeten les nemen. Wij gaan hier geen beginners leren hoe je moet kiten. Onze doelgroep is de kiter die meer informatie wil over het veilig uitvoeren van een self rescue en het veilig beoefenen van de sport. Je zou ervan staan te kijken hoeveel ervaren kiters niet weten hoe je een self rescue moet doen. Ook het gered worden door anderen is zeer leerzaam vind ik persoonlijk.
|
|
|
Jeroen89
|
Ik ben erbij, denk dat als je kan dat je hier ook gewoon heen moet. Voor iedereen is dit een nuttig iets. Goed initiatief van de NKV Misschien is het ook wel goed om de niet leden ook gelijk een beetje te overtuigen van de voordelen van het lid zijn. Ik ben er iig bij
|
|
|
A.lex
Geen avatar
|
Kan er helaas niet bij zijn, maar had er graag bij geweest. Zeker aangezien ik beginnend ben, Hopen dat er genoeg belangstelling is en dat het nog een keertje herhaald word.
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Als ik m´n aangevraagde snipperdag krijg ben ik er ook bij!(heb dan avondienst) Nog even duimen dus
|
|
|
HDFrank
|
Reflex.
Net zoals Shannon ben ik die data op vakantie.
Maar graag zou ik op een ander moment die clinic willen bij wonen.
Ik zou graag ook een stukje gecontroleerde praktijk willen doen. (met eigen gear natuurlijk) Dit omdat het theoretische verhaal mij wel bekend is, maar oefening baart kitekunst......
suc6 met de eerste 2 clinics
Grtz Frank
|
|
|
Jeffrey77
|
Goed inititiatief! Een volgende datum, als ik niet op vakantie ben, zal ik aanwezig zijn!
|
|
|
|
Idefixe
|
Het is voor de organisatie prettig dat als je wilt komen, je even een mailtje stuurt naar secretaris at kitesurfvereniging.nl ( met vermelding van welke clinic) . Ook als je op de geplande data niet kunt maar wel interesse hebt voor een clinic op het gebied van Veiligheid / Kitesurfen zien we graag je mailtje tegemoet.
|
|
|
dirkdevr
Geen avatar
|
Prima initiatief. Wellicht is het een idee op echte kite dagen flyers uit te delen over de NKV (of onder de ruitenwisser plaatsen) en informatie neer te leggen bij Kitesurf winkel.
(Ik wil Strand Horst wel voor mijn rekening nemen)
Groet,
Dirk
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Hier zou ik graag bij willen zijn! Helaas kan ik net die avond niet. Kan het misschien worden opgenomen en gepost op youtube oid? Op deze manier bereik je misschien meer mensen (waaronder ik ) Een beetje smartphone is tegenwoordig al goed genoeg.. grtz Mik.
|
|
|
|
wouterb
|
see you at castricum. mail verstuurd.
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
Jammer dat noodweer is uitgebroken. Voor niet schevenaars: die hele strandweg is afgesloten. Lucht gitzwart en je ziet geen moer voor de ogen, ga lekkr naar huis. Misschien dat iemand kan posten mss 1 tip die m is bijgebleven. Alvast bedankt
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Topavond gehad gisteren, met dank aan de organisatie, NKV en Maarten de presentator. Doormiddel van improvisatie tijdens onweersbui en regen viel het niet in het water en was het zeker een goede en leerzame clinic. Super opkomst ook! Bedankt mannen, ik heb zeker een aantal dingen opgestoken, TOP!
|
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
Goede Route beschijving was handiger geweest, heren, er zijn mensen die nooit in Scheveningen komen en NKV is landelijk. Voor dames dan, die zelden durven te posten op dit forum (anders dan kitemaatje gezocht) nog een tip die ik met hen wil delen: op kiteforum.com wordt ontzettend veel gepost over veiligheid. De mensen die daar posten zijn zelf iko instructeur, meer ervaren/ouder, bij ongelukken wordt altijd naar een mogelijke oorzaak gezocht. Ik gebruik dit forum met een dosis gezond verstand, er zijn veel tips te lezen. Ik deel r 1 met je: als je je kite neer wilt neerlaten maak r gewoonte van om in 1 beweging aan je QR te trekken. Moet een vloeiende beweging zijn die je elke keer doet. Je creert een reflex waarbij je, in momenten waarop je automatisch bevriest, per ongeluk de reflex beweging maakt die je leven kan redden. Zo controleer je tegelijkertijd of hij niet vast zit. Nogmaals op andere forums wordt hierover uitgebreid gepost.....
|
|
|