helium
|
Zwaar kl.... man.
Zal een oogje in het zeil houden.
|
|
|
|
|
TBK
|
Echt zwaar kl-te Frank, je was goed bezig. Ik hoop dat je snel weer een herstart kunt maken met je kiteschool. Als mij wat opvalt meld ik dat natuurlijk direct bij je. Sterkte man
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Stelletje hufters die gasten die je bus gejat hebben. Ophangen die etterlijers!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zwaar kl te voor je. Hopen dat het goed komt. Sterkte
|
|
|
|
|
RFAC
|
mischien ff goed marktplaats enz in de gaten houden? mischien dat ze via die weg geld proberen te verdienen?
|
|
|
Walt0r
|
das erg zuur voor je, heb je de naam van je school op het materiaal staan? of een logotje?
|
|
|
|
Marko
|
Echt klote is dat...
Goed de verkoop sites in de gaten houden.. ebay, marktplaats, hanglos en kitehigh... misschien vinden we wat!!
|
|
|
PeeWee
|
Shit Frank,
Ik hoop dat je snel weer het water op kan!!
|
|
|
onderaqua
|
Vervelend Frank, je zou haast zeggen het is alleen om de bus te doen. Ik wist niet dat je zelfs in Zuiderwoude je auto niet buiten kan laten staan.
Ik zal er ook naar uitkijken in Amsterdam en omgeving.
|
|
|
arvidnl
|
zwaar kl*te dus,
misschien is het een idee om je oproep ook op diverse vw transporter forum's te zetten. die gasten letten natuurlijk ook altijd op andere transporters. hoe meer mensen er vanaf weten en erop letten hoe groter de kans dat iemand hem spot. Hoop dat je snel weer aan de slag kan!
|
|
|
surfing28
|
zwaar kl*te dus,
misschien is het een idee om je oproep ook op diverse vw transporter forum's te zetten. die gasten letten natuurlijk ook altijd op andere transporters. hoe meer mensen er vanaf weten en erop letten hoe groter de kans dat iemand hem spot. Hoop dat je snel weer aan de slag kan!
Goeie tip dit, als die jongens vaak een VW zien rijden weten ze direct wat voor type etc etc.. Voor de rest succes ermee...
|
|
|
ricadelic
|
vervelend man :-( Misschien een idee om een leuk mailtje richting geenstijl te sturen? Als ze je berichtje plaatsen dan heb je meteen een half miljoen mensen die opletten?
|
|
|
|
Morres
|
zuur man!!! :S
|
|
|