Jeroen89
|
Inderdaad een verdachte advertentie. Goed dat je het ff onder de aandacht brengt hier.
|
|
|
Twoink
|
Wel een kick-ass T1 op de achtergrond
|
|
|
|
Langbeest
|
Gewoon je telefoonnummer erop zetten, dan had je deze gewoon weer terug gehad........ Er zijn ook eerlijke vinders.
|
|
|
Kiteko
|
Kweet niet of iemand anders al de moeite heeft genomen om het te doen maar ik heb de adverteerder een mailtje gestuurd: Geachte marischka, In uw advertentie geeft u zelf aan geen verstand van het kiteboard te hebben dat door u te koop aangeboden wordt. Ik ga er dan ook even vanuit dat u de 'eerlijke' vinder bent. Gelet op de locatie lijkt me dat niet geheel ondenkbaar. Ik ben zelf een zeer fanatieke kitesurfster en kan u laten weten dat het board dat u gevonden hebt al iets ouder is maar waarschijnlijk erg dierbaar voor degene die hem verloren is. Dit specifieke board wordt namelijk niet meer gemaakt en de meeste berijders ervan zijn er erg aan verknocht. Binnen de kitesurf scene bestaat de ongeschreven regel dat je gevonden spullen altijd aan de rechtmatige eigenaar probeert te retourneren en zeker niet te koop aan biedt via Markplaats of ander wijze. Er betaan twee zeer veel bezochte sites: www.hanglos.nl en www.kitehigh.nl. Uw adverententie is inmiddels door die sites ook al achterhaald. Wellicht kunt u zo vriendelijk zijn het board onder de 'gevonden' rubliek te plaatsen met locatie en datum. Degene die zijn board kwijt is zal u daarvoor zeker dankbaar zijn!
|
|
|
|
SanderH
|
Goede actie Maar trouwens als ik mijn board kwijt zou zijn zou ik ook alle verkoop sites in de gaten houden... Ben benieuwd naar het antwoord dat je krijgt
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Kweet niet of iemand anders al de moeite heeft genomen om het te doen maar ik heb de adverteerder een mailtje gestuurd: Geachte marischka, In uw advertentie geeft u zelf aan geen verstand van het kiteboard te hebben dat door u te koop aangeboden wordt. Ik ga er dan ook even vanuit dat u de 'eerlijke' vinder bent. Gelet op de locatie lijkt me dat niet geheel ondenkbaar. Ik ben zelf een zeer fanatieke kitesurfster en kan u laten weten dat het board dat u gevonden hebt al iets ouder is maar waarschijnlijk erg dierbaar voor degene die hem verloren is. Dit specifieke board wordt namelijk niet meer gemaakt en de meeste berijders ervan zijn er erg aan verknocht. Binnen de kitesurf scene bestaat de ongeschreven regel dat je gevonden spullen altijd aan de rechtmatige eigenaar probeert te retourneren en zeker niet te koop aan biedt via Markplaats of ander wijze. Er betaan twee zeer veel bezochte sites: www.hanglos.nl en www.kitehigh.nl. Uw adverententie is inmiddels door die sites ook al achterhaald. Wellicht kunt u zo vriendelijk zijn het board onder de 'gevonden' rubliek te plaatsen met locatie en datum. Degene die zijn board kwijt is zal u daarvoor zeker dankbaar zijn! beter had ik het niet kunnen bedenke/ schrijven...en ja helemaal waar ik zou kapot gaan als mijn thorntje 2007 kwijt zou raken.
|
|
|
hehuis
|
Advert is weg
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
Kweet niet of iemand anders al de moeite heeft genomen om het te doen maar ik heb de adverteerder een mailtje gestuurd: Geachte marischka, In uw advertentie geeft u zelf aan geen verstand van het kiteboard te hebben dat door u te koop aangeboden wordt. Ik ga er dan ook even vanuit dat u de 'eerlijke' vinder bent. Gelet op de locatie lijkt me dat niet geheel ondenkbaar. Ik ben zelf een zeer fanatieke kitesurfster en kan u laten weten dat het board dat u gevonden hebt al iets ouder is maar waarschijnlijk erg dierbaar voor degene die hem verloren is. Dit specifieke board wordt namelijk niet meer gemaakt en de meeste berijders ervan zijn er erg aan verknocht. Binnen de kitesurf scene bestaat de ongeschreven regel dat je gevonden spullen altijd aan de rechtmatige eigenaar probeert te retourneren en zeker niet te koop aan biedt via Markplaats of ander wijze. Er betaan twee zeer veel bezochte sites: www.hanglos.nl en www.kitehigh.nl. Uw adverententie is inmiddels door die sites ook al achterhaald. Wellicht kunt u zo vriendelijk zijn het board onder de 'gevonden' rubliek te plaatsen met locatie en datum. Degene die zijn board kwijt is zal u daarvoor zeker dankbaar zijn! heel goed kiteko !!! nu hopen dat ze het board op 1 vd sites zetten en de rechtmatige eigenaar zich meld..ook top van jambo word heel veel gevonden/gestolen gear aangeboden op marktplaats... grtz
|
|
|
riesie
|
@kiteko: Wel heel braaf maar je had je beter voor kunnen doen als potentiele verkoper en adres en telefoon nummer kunnen lospeuteren. Dan had de degene die het board is verloren hem nu op kunnen halen, Nu is denk ik de vogel gevlogen.
|
|
|
|
martimor
|
Ha, weer een board gered. Goeie zaak.
|
|
|
Langbeest
|
@riesie, Jij bent echt het vertrouwen verloren in de mensheid.......
|
|
|
riss
Geen avatar
|
Er zijn inderdaad nog "eerlijke" vinders, dankjewel voor de tip Kiteko, jammer van de dreigementen van andere leden, het kan ook anders, toch?...staat al 2 jaar in de schuur, kranten en supermarkten in de gaten gehouden...maar niets natuurlijk. misschien meer reclame voor dit soort sites voor ons leken misschien?
Met vriendelijke groet,
Marischka
|
|
|
SanderH
|
Daar heeft ze trouwens wel een punt.. niet iedereen weet wat die moet doen bij het vinden van kite materiaal. Zie hier ook het belang van het vermelden van je gegevens op je board
|
|
|
naja
|
Bedankt voor de tip mannen,meteen even getjekt,was helaas niet mijn Thorn,die komt uit 2005.Jammerrrr.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
misschien een tip voor mensen die hun board kwijt zijn. onlangs had ook ik mijn board verloren, geen naam en nummer erop. wel stond er dus heel duidelijk het merk crazyfly op. Ik ben werkelijk op alle verloren en gevonden sites gaan posten dat ik mijn crazyfly board kwijt was: - marktplaats verloren/gevonden voorwerpen - www.verlorenofgevonden.nl- hanglos - kitehigh - kitesurf.nl - en zo zijn er nog een aantal sites waar je verloren voorwerpen kunt melden, wat ik dus ook heb gedaan Gevolg: mijn advertentie van mijn verloren board stond bovenaan in de google zoeklijst als je op crazyfly zocht de mensen die mijn board hebben gevonden waren ook leken, maar ze gingen op internet zoeken wat het nou was en waren dus mijn advertentie tegen gekomen en hebben mij gebeld. en ik heb mijn geliefde boardje terug het kan dus wel
|
|
|
|
Kiteko
|
Marischka; thanks dat je de kranten en oproepen in de supermarkten al in de gaten hebt gehouden! Alle 'dreigementen' moet je vooral links laten liggen! Er zijn genoeg echte kitefreaks die een ander graag helpen; on or off the water. De rest heeft gewoon een veel te grote bek die maar één ding zouden moeten doen; zowel jouw als mijn kont kussen!
|
|
|