d@ni
|
Ik kijk vanmiddag wel hoe je een team kan maken. PB maar als je wilt. is misschien wel lachen.
EDIT: Misschien een apart topic van maken? Wellicht zijn er nog meer die een Black Ops team willen maken? (Ik heb trouwens PS3, weet niet of dat uitmaakt)
|
|
|
kappie
|
Ik weet ook niet of het uitmaakt maar ik heb een wii erg lastig besturen trouwens....
|
|
|
StefanS
|
Daarom moet je ook gewoon een ps3 hebben met black ops, dan kan je ook wel weer een tijdje vooruit Ik zeg idd kitehigh team haha;p
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
XBOX Driehonderzestig! Kga deze week Black Ops kopen, en life is besteld Kan black ops over kopen van een gast, die vind hem toch niet zo heel tof
|
|
|
Xander Q
|
Gaaf id Ben alleen al lid van een andere clan. Check effe www.ddtonline.nlDaar kan je je ook bij joinen als dit niets wordt. Nog 1 weekje slapen en dan komt eindelijk gt5! [
|
|
|
Bularoo
|
Ik speel hem ook voor de pc. En natuurlijk maakt het uit. Iemand die op de pc speelt kan niet samen spelen met iemand die hem op de ps3, Xbox360 of Wii speelt. Sus dan moet je teams maken per platform. Maarja. Ik ben toch al veel te goed voor dat team van jullie hier. Zou niet zo eerlijk zijn he;)
|
|
|
StefanS
|
Als iedereen nou even ps3 met black ops koopt
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Nog 1 weekje slapen en dan komt eindelijk gt5!
GT5 komt pas 21 december toch? als ie eerder komt zou dat perfect zijn!!
|
|
|
Xander Q
|
Nog 1 weekje slapen en dan komt eindelijk gt5!
GT5 komt pas 21 december toch? als ie eerder komt zou dat perfect zijn!! Volgens sony en gamemania komt ie de 24e van November. Het zal me alleen niets verbazen als ie WEER wordt uitgesteld. Dit is NL al 8x eerder gebeurd.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Eerst ffies RedDedRedemption uitspelen! @Ed, jij heb toch een xbox? Lijkt me idd. verstandig om even groepen te maken wie pc/ps3/xbox speelt!
|
|
|
kappie
|
en Wii....
|
|
|
Swiftenaar
|
k4kh00fd (00's zijn nullen!)
Speel BO al tijdje, gewoon lekker op online (XBOX!)
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Eerst ffies RedDedRedemption uitspelen! @Ed, jij heb toch een xbox? Lijkt me idd. verstandig om even groepen te maken wie pc/ps3/xbox speelt! jaman maar heb ook ff assasins creed gehaald vandaag, daar heb ik eigenlijk nog meer zin in dan CoD
|
|
|
surfing28
|
Ik doe mee hoor aan dat team voor de ps3
|
|
|
|
Reijer
|
wie zijn hier met een 360 ??? want ik speel best veel online
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat een super game PS3 gamenaam beun 49 come on go multiplayer JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Swiftenaar
|
@Reijer,
Check eerdere posts!
|
|
|
d@ni
|
wat een super game PS3 gamenaam beun 49 come on go multiplayer JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je naam klopt niet beun!
|
|
|
StefanS
|
Voeg maar toe kan ik jullie even aanpakken SambaNL
|
|
|
d@ni
|
Die van mij is Daan_Lisette
|
|
|
joey
|
Voeg mij ook maar toe op de PS3 Splash_Banana
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
de naam is wel goed alleen iets veranderd [*NL*]beun49 jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaa zit veel in deathmatch
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
xbox 360 mensen pm even jullie gametag dan kan deze prutser ook joinen
|
|
|