Ocean-Limbo
|
lijkt me reuuuuuuuuuuuze gezellig
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben geen vrouw maar ik wil ook wel mee. Nee zonder gekheid, succes met de zoektocht.
|
|
|
kitestertje
|
haha ja anders maak ik er even een vrouw zoekt man advertentie van, reacties gegarandeerd
|
|
|
martimor
|
denk dat je heel veel hits op dit topic gaat krijgen
|
|
|
seabert
|
Ey Lisa,
Dat lijkt me een top plan. Zat er zelf ook over na te denken om rond februarie die kant op te gaan!!
|
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
maar heb je al enige ideeën van mogelijkheden waar je heen wilt, in welke maand etc.?? het klinkt wel als een tof idee!
|
|
|
kitestertje
|
ehm ik zat te denken rond eind januari, begin februari. Maar ik weet nog niet waarheen dan hoor haha, even kijken waar het dan goed vertoeven is?!
|
|
|
kitestertje
|
Heb pas die post over Zanzibar gezien en dat lijkt me echt een paradijs! Maar moeten dan ook even kijken naar iedereen zn budget enzo. Anders gewoon een weekje egypte doen? Is ook prima
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Wat is het toch met vrouwen dat ze graag samen willen kiten? Heb nog nooit een advertentie gezien met "man op zoek naar mannen voor kitetrip". Jongens en meisjes samen is toch veel gezelliger?
|
|
|
kitestertje
|
Ja dat mag ook maar ik ken al zoveel mannen en ik wil ook eens met meisjes kiten
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
okee tof, jaa idd even kijken naar budget enzo. In principe kan ik altijd wel vrij krijgen voor een weekie, zolang het maar niet in een tentamenperiode valt heb je iets van facebook/mail?
|
|
|
kitestertje
|
Jaaa volgens mij had ik jou al gefacebookert? Zoek maar even Lisa van den Dool
|
|
|
Kayen
Logs: 0 | 130 uur
|
High Flyers Tarifa, 1 week vanaf 20ste april... Als je zin hebt kom je ook? Gr, An en Ing
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Liesje... check ff bij Lindy. zodra ze meters maakt wil ze misschien wel mee. we gaan sowiezo ook naar Borocay volgend winter. xjes
|
|
|
|
franco
|
mag ik ook mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kan jullie goed insmeren tegen verbranden!
|
|
|
TBK
|
mag ik ook mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kan jullie goed insmeren tegen verbranden!
Die nek hernia is ineens weer over zeker ! Hoe gaat ie met je franco ?
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
we zijn alweer terug joh We wachten op een verslag, en vooral foto's !!!!
|
|
|
franco
|
hy frank het gaat weer wat beter, 2 maart naar de nuroloog en dan zien we weer verder. maar nu niet meer over mij WAAR ZIJN DE FOTOS DAMES, nee grapje hoop dat jullie hebben genoten.
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
haha , de kitefotows vallen een beetje tegen met de camera die we meehadden
|
|
|
|
kitestertje
|
Was vooral veel zuipen en kiten, nogal priem. Flicks karaoke bar is zeker een aanrader op zaterdag, ladies night, je wint met je cocktail spaarkaart zo een pitcher cocktail en een shirt hehe. We hebben maar 1 dagje geen wind gehad en 1 dagje teveel, elke dag gewoon Flagbeach geweest. Wel veel rotsen aan die kust.
|
|
|