Labies handel

Wimt

Oktober 30, 2011, 12:36:01
edit2Rapporteer  
Hollanders zien overal handel in, dus ik ook, na het zien vh prog op ned2: the sunny side of s(e)x.
Gaat over zuid africa, en een bruiloft kost daar maar liefst 15.000 euro, dus dan moet het wel slagen, vindt ook de family, dus de tante kijkt toe in de huwelijksnacht: vroeger deed zij het voor met de bruidegom, maar sinds aids kan dat niet meer. Om de man meer materiaal te geven om te plezieren, trekken de vrouwen, onder het genot van een kopje thee, aan mekaars labies ( schaamlippen): daar hebben ze geen last van ons victoriaanse tijdperk: s(e)x is daar doen, bij ons is het vooral uiterlijk, en ze hebben daar vele doe- consulenten, waar de mensen regelmatig op consult gaan: bij ons is s(e)x frusto : ik moet zelfs dit woordje verspijkeren, anders wordt dit victoriaans tegengehouden, en daar is het een leuk onderwerp op een theekransje. Ook homo getreiter was, tot er pinkstergemeente priesters er kwamen prediken, geen punt.

Terugkomend op mijn handel: de vrouwen hier willen de erogene zones verkleinen, en daar trekken ze die groter: kortom: HANDEL: breng de overschotten naar de tekorten, dus de operatief verwijderde labies exporteren naar Afrika, en dat staat vast ook wel trendy, die bleke lipjes op die donkere huid: behoef je in ieder geval dat niet meer te bleken. Kortom: dit is een ultieme vorm van recycling, en ik naai het er nog gratis aan ook ( ben goed in naaien..).
Wimt

Antwoord #1 Oktober 30, 2011, 12:41:26
edit2Rapporteer  
Staat 1 foutje in: moet zijn: sinds de pinkstergemeentr predikanten is er homo getreiter, daarvoor was het geen punt
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 Oktober 30, 2011, 14:52:23
edit2Rapporteer  
ooooh  nee hé....
Wimt

Antwoord #3 Oktober 30, 2011, 14:54:06
edit2Rapporteer  
Ik vind het dermate belangrijk, dat ik mijn vriendinen op die basis heb gerangschikt: van 1, een halve vinger lang: dan klappert het wat, tot nr 16: een lap van een halve meter: alsof er een publiek aplaudiseert , na wat oefening :-)
Wimt

Antwoord #4 Oktober 30, 2011, 15:00:38
edit2Rapporteer  
Je moet toch mijn grootste fan zijn, Ron, want je bent de eerste die dit leest.

Echt gebeurt: sprak eens iemand aan in de kroeg, en zij gaf aan dat zij dermate lange flapen had, dat als ik mijn oren daar te luisteren zette, ik het zou kunnen horen schuren tegen mekaar. Tegen de tijd dat ik mijn oren daar te luisteren zette, klonk het heel wat smeuiger, en haar vriendinnen verderop aan de bar maar lachen
Gehaktdag

Antwoord #5 Oktober 30, 2011, 16:58:08
edit2Rapporteer  
OKE
YJ

Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #6 Oktober 31, 2011, 17:42:55
edit2Rapporteer  
Toen ik de titel van dit topic zag, wist ik al wie het gemaakt had  loser
Jambo

Antwoord #7 Oktober 31, 2011, 17:50:56
edit2Rapporteer  
He die mods ook dit is toch nieuws schater
Wimt

Antwoord #8 Oktober 31, 2011, 20:28:40
edit2Rapporteer  
Deze heb ik zelf hier geplaatst: op 1 of andere manier voelde ik aan, dat dit meer de plaats was. Eigenlijk zit ik nou te wachten op iemand met ook zo een leuke en grappige cafe ervaring: ben toch zeker niet de enige gek die dit overkomt: waar komen anders al die nakomelingen vandaan :-)
Wimt

Antwoord #9 November 01, 2011, 11:00:44
edit2Rapporteer  
Ik wacht nu eigenlijk wel op een klant...

Had de destructor al gebeld om een lege container: vanwege de verwachtte vele clandizie, zodat ik, dr. Wimt, niet zo snel al het overschot in Africa eraan zou kunnen naaien, voordat het begint te rotten.

Kan ik wel afbellen dus

Een diepgaand gesprek dan met dr. Wimt?
Wil ik ook wel
Wimt

Antwoord #10 November 01, 2011, 11:06:05
edit2Rapporteer  
Kan altijd nog naar de synagoge gaan voor besnijdenis materiaal, is dan wel mannelijk, maar wel menselijk, dus dat wil er vast wel aangenaaid worden: penis-lipjes: kon wel eens een nieuwe trend worden van dr. Wimt in Zuid-africa.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.