Deflate vervangen north vegas 2010

hoeksjuut

Geen avatar

Februari 24, 2012, 19:00:27
edit2Rapporteer  
Beste Kitefreaks,  Wink

Ik heb de volgende vraag:
Hoe kan ik het beste de deflate vervangen van mijn north vegas, Iemand zei dat je het warm moest maken, alleen ik heb geen idee hoe je het moet verwarmen. Als mensen tips hebben dan hoor ik dit graag!

Groetjes,

Michiel

Misschien om het wat meer duidelijk te maken:
Hoe krijg ik mijn deflate het beste los van de leading edge?
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Februari 24, 2012, 20:09:21
edit2Rapporteer  
Even je berichten samengevoegd, je kunt namelijk je berichten editten als je iets toe te voegen hebt.

Om op je vraag in te gaan, heet water schijnt je ventielen los te kunnen "weken" omdat dan de lijmstof die ze tijdens het sonisch lasproces weer gaat smelten en je je ventielen zo weer eraf kunt trekken.
Dat is ook de reden dat sommige batches wel eens vanzelf loslieten bij bepaalde fabriekanten wanneer je je kites te warm liet worden (in de auto bijv).
pimpoldi

Antwoord #2 Februari 26, 2012, 22:34:08
edit2Rapporteer  
inderdaad, even in gekookt water houden en je kan het ventiel voorzichtig los pulken. Goed drogen en ontvetten en dan een nieuw ventiel erop plakken. Ik had er 1 van U-stick, prima spul!!
hoeksjuut

Geen avatar

Antwoord #3 Februari 27, 2012, 00:21:56
edit2Rapporteer  
THNX voor de info.

Het is gefikst -;)
feddomw
Gast
Antwoord #4 Februari 27, 2012, 08:48:36
edit2Rapporteer  
Even mierenbibsen, Evan. Volgens mij is sonisch lassen wat anders dan lijmen, er wordt dan immers geen lijm gebruikt maar je smelt de materialen zelf aan elkaar. En bij sonisch lassen zou je (in theorie) het niet met warm water los kunnen krijgen.

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 Februari 27, 2012, 09:58:15
edit2Rapporteer  
Van wat ik begrepen heb gebruiken ze kunststof schijven zie ze tussen je bladder en ventiel leggen die smelten tijdens dat sonisch lasproces. Beetje zoals die prut uit een lijmpistool stel ik het me voor, dus je smelt niet de 2 materialen aan elkaar, dat zou inderdaad nooit los moeten kunnen gaan.
feddomw
Gast
Antwoord #6 Februari 27, 2012, 10:43:36
edit2Rapporteer  
Dan is het strikt genomen geen sonisch lassen. Ik weet het niet allemaal beter, hoor. Ik zit je gewoon een beetje te stangen....

[/topic hijack]
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.