|
Ironis
Logs: 0 | 18 uur
|
Heb vanochtend ook al een mailtje gestuurd naar een adverteerder met 2005/2006 kites, wederom de tekst 'ideaal om mee te leren en te oefenen'. Nog geen reactie terug..
Ik denk: hoe meer reageren, hoe beter. Trouwens, op het HL-forum doen ook al een paar mee om adverteerders te wijzen op onjuiste info of beginners verleiden iets te kopen wat totaal niet geschikt is..
|
|
|
|
|
|
|
|
joosie
|
'Het is een zelfbouw board met woodcore.' Volgens mij gewoon een houten plank van 15mm dik beetje rondgemaakt geverft en footpads geplakt met vin hopppa toppppp board
|
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Zo... ik ben nu de hoogste bieder.. net Marc overboden met een volle cent... Wimt besteed geen aandacht aan uiterlijk (verft geen vlammetjes).
|
|
|
|
HDFrank
|
zonde dat je geen - € 0.01 kan bieden.
|
|
|
Repete
|
Dit is wel heel erg.....
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Lijkt me sterk dat iemand voor €400 die zooi over wil nemen. Board is niets waard, pakkken paar tientjes totaal. Monkey kite never heard of.
|
|
|
Ironis
Logs: 0 | 18 uur
|
Het is een Monkey Tribe uit 2006. Sinds 2007 heet de fabrikant Griffin. Is dus een oud dingetje en gezien de 14m ook nog eens voor een zwaar iemand of als lichtweer kite..
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb even een mailtje gestuurd dat ik deze kite voor 20 euro over wil nemen en dat het voor beginners levens gevaarlijk is.
|
|
|
feddomw
Gast
|
WTF is een foudraal? Ik zal 'm even mailen dat het niet OK is op MP te liegen. 2007?
|
|
|
|
|
Flinty
|
Wel een vet kleurtje ;-)
|
|
|