|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Weinig. Je kan op het oostvoornse meer varen maar dat is absoluut geen spot voor beginners. Als er een klein beetje noord bij zit kan je naar vrouwenpolder. Als je op deze site naar het tabje spots gaat kan je zien welke plekken met welke windrichting te doen zijn.
|
|
|
Rutger113
Logs: 0 | 8 uur
|
Dat wordt het ijsselmeer dan........ Toch maar ff wachten op betere wind voor het autostrand ;-)
|
|
|
rene77
|
dat word hem morgen niet zo te zien volgens windguru ,de enige dag dat ik kan dan de hele week waarschijnlijk niet nu maar hopen op volgend weekend.Kan ik is er te weinig wind kan ik niet genoeg aaaaaaaaaaaaa Al 2 weken niet gekite net nu het lekker gaat nog even en ik ben weer terug bij af.
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Morgen vroeg ff actuele kijken. En je hebt nog voordeel van afgaand tij als het iets is in de ochtend. Lets hope
|
|
|
Rutger113
Logs: 0 | 8 uur
|
Zoals het er nu uitziet wordt het de hele week niets........ Als het al een beetje waait komende week komt ie pal uit het oosten, balen
|
|
|
|
Robin73
|
Als de wind voor zondag zo blijft ga ik even lekker los op playa. Maar goed zondag is nog ver weg en er kan nog van alles gebeuren.
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Als de wind voor zondag zo blijft ga ik even lekker los op playa. Maar goed zondag is nog ver weg en er kan nog van alles gebeuren.
Idd, maar ik moet helaas het weekend voorbij laten gaan. Mag gaan feesten in de jaarbeurs zaterdag van 22:00 tot 07:00
|
|
|
Robin73
|
Dan hou je nog van 7 tot 22 uur over om te kiten. Slapen is voor de dagen dat er geen wind is
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Oeh, maandag ziet er goed uit. Wie gaat er maandag mee.. staat nu 13-15 knopen. prima sessie voor 12m zondag laat maar;P Zaterdag iemand?
|
|
|
Robin73
|
Zaterdag kan ik helaas niet en zondag is helaas minder aan het worden. Maar ik blijf hopen. En volgende week ben ik dodmderdag vrij dus daar hoop ik ook op.
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
En, wie gaat er zaterdag naar de Playa?
Ik weet het - WG wisselt als een gek met de voorspellingen, vast verandering van weer op komst - maarrrr, zoals het er nu uit ziet, moet het rond de middag toch goed uit. En wie weet zondagmiddag ook wel.
PS kunnen we dit topic niet veranderen; van mij mag het ook heten "Kitemaatjes Oostvoorne gezocht."
|
|
|
|
Robin73
|
Laat ik nou net donderdag en vrijdag vrij zijn. Kan ik lekker de 7 uitlaten. Maar goed de voorspellingen zijn pas voor over een week. Het kan net zo goed donderdag windstil zijn.
|
|
|
rene77
|
gister op het laatste moment vrij genomen en bij de playa geweest tussen 15:00 en 18:00 helemaal top 18 kn maar word met mijn 4/3 mm pak na een tijdje echt koud zit te denken aan een droog pak morgen kijken bij man of the dam geen idee of je daar in de buurt ook als beginner kan kiten maar neem mijn kite mee.
|
|
|
Eelke1973
|
Hai Rutger,
Ik zie dat je vraag al weer een maand oud is en weet niet of je ondertussen nog hebt kunnen oefenen. Ik ben ook een beginner (39 jaar) en ben nog druk bezig met mijn waterstart.
Ik zou morgen eventueel kunnen op Oostvoorne. NNO 18 knopen lijkt mij mogelijk. Ik heb een Vector 11 en ben 82 kilo.
Laat maar weten of je kunt morgen. Of stuur een PM.
Grten, Eelke
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Eelke, het zou handig zijn als je ook een quote bij je reactie zet want nu is het niet echt duidelijk waar je op reageert. PS kunnen we dit topic niet veranderen; van mij mag het ook heten "Kitemaatjes Oostvoorne gezocht."
Done
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
als het weer een beetje meewerkt ben ik waarschijnlijk ook te vinden op de wandelplaya
|
|
|
Eelke1973
|
Hai Rutger,
Ik zie dat je vraag al weer een maand oud is en weet niet of je ondertussen nog hebt kunnen oefenen. Ik ben ook een beginner (39 jaar) en ben nog druk bezig met mijn waterstart.
Ik zou morgen eventueel kunnen op Oostvoorne. NNO 18 knopen lijkt mij mogelijk. Ik heb een Vector 11 en ben 82 kilo.
Laat maar weten of je kunt morgen. Of stuur een PM.
Grten, Eelke
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik gaat morgen vroeg ook maar eens op de playa kijken is weer eens te lang geleden! ben van af uurtje of 9 tot weet niet hoelaat op het water. spreek me ff aan op het strand groenenbruine 9 m North Neo kan niet missen!
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Zo, lekker vroeg Nanou! Ik vind playa rond een uurtje of 11 uur wel vroeg (en koud) genoeg!
|
|
|
|
Eelke1973
|
Zo, lekker vroeg Nanou! Ik vind playa rond een uurtje of 11 uur wel vroeg (en koud) genoeg! Ik gaat morgen vroeg ook maar eens op de playa kijken is weer eens te lang geleden! ben van af uurtje of 9 tot weet niet hoelaat op het water. spreek me ff aan op het strand groenenbruine 9 m North Neo kan niet missen! Ik vertrek nu uit Eindhoven, dus zal rond 12u op strand zijn (nog ff neopreen sokken kopen, vorige keer zonder was niet prettig). Heb een gele Cabrinha Vector 11m. En ben aan het klungelen met mijn waterstart :-)
|
|
|